Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

die komt er wel
BrittKitt schreef:Geen idee, maar het zijn Hagenezen , zegt genoeg tochDubbelDun: hoe komt dat beest dan in godsnaam de trap op en af als je geen lift hebt (nou ken ik maar weinig liften waar een paard in past)
volges mij wil dat jongetje een pony
hihi Anoniem schreef:Hmm apart..
Je zou toch denken dat die vader die pony meteen weer mee terugstuurt. Als je minderjarig bent mág je helemaal geen pony kopen zonder toestemming, als die vader geen toestemming had gegeven moest die oude eigenaar hem gewoon weer meenemen..
Nouks schreef:[naam] schreef:Hmm apart..
Je zou toch denken dat die vader die pony meteen weer mee terugstuurt. Als je minderjarig bent mág je helemaal geen pony kopen zonder toestemming, als die vader geen toestemming had gegeven moest die oude eigenaar hem gewoon weer meenemen..
Zoals je al had kunnen lezen was het dus ook geen aankoop van het jochie, maar een impulsiefaankoop van de vader (want zijn zoontje vond de pony zo schattig).
) hun shetlandveulen kregen, hadden zij daar geen ruimte voor, maar deze zou naar de eigenaar van mijn verzorgpaard gaan om daar gestald te worden (toen ze het veulen kregen voor hun bruiloft was al afgesproken dat ze een veulen wilde kopen en bij die eigenaar stallen, dus daar niets over
)
werkte mijn vader op de veemarkt in zwolle en heeft ook hij wel eens een paard in huis gehad! Hij zette hem dan achter het huis en dit paardje stal altijd het brood van het aanrecht en liep zo door de woonkamer de gang in!
hij had overigens wel gewoon een stlletje en weiland waar hij smiddags weer heen ging! mijn vader haalde hem op zodat dit paardje gezelscahp had!
(uurtje)_MelloW_ schreef:mijn paard heeft ook in de gang gestaan![]()
maar dit kwam omdat ik even gauw naar binnen was gelopen en hij dacht dat hij me wel even achterna kon gaan.
ook heeft hij in de achtertuin gestaan maar dat was maar even(uurtje)
maar wat ik niet snap, hoe heeft het kind die pony daar gekregen? en hoe kan zo'n kind dat in godesnaam betalen....