Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iris_safarii schreef:jezus wat een klootzakken zeg !!! ik woon in dommelen ( 5 min van valkenswaard ) ik ga goed opletten en als ik weet wie het gedaan heeft , heeft en zwaaaar probleem met mij als ik die tegenkomwant dan word ik link!!! kom op pak een kussen en steek daarop los !!
levenslang voor diegene en zijn geslachtsdeel eraf !
Dioxide schreef:Ik heb gehoord op mijn stage (3x raden; bij de Politie) dat de pony recht tegenover de MCB stond, daar tegen de zandweg naar de Scouting.. Anders weet ik nl wel welk beestje het kan zijn. Schande dat mensen zoiets kunnen doen, wat moet die kerel geestesziek en sexueel gefurstreed zijn zeg.
*krijgt de behoefte om zijn pik ook te tie-wrappen*
Citaat:Ik weet niet hoor, maar is dierenmishandeling 'ergerlijk'?
PintoNatal schreef:Dioxide schreef:Ik heb gehoord op mijn stage (3x raden; bij de Politie) dat de pony recht tegenover de MCB stond, daar tegen de zandweg naar de Scouting.. Anders weet ik nl wel welk beestje het kan zijn. Schande dat mensen zoiets kunnen doen, wat moet die kerel geestesziek en sexueel gefurstreed zijn zeg.
*krijgt de behoefte om zijn pik ook te tie-wrappen*
Ja ik denk ook wel dat ik weet waar het is dan, als het tegen over de MCB is
griebels schreef:Het is dat zwarte ponietje tegenover de vrachtwageningang van MCB
Dioxide schreef:griebels schreef:Het is dat zwarte ponietje tegenover de vrachtwageningang van MCB
Die dus inderdaad wel.. Mijn ex verzorgpaard staat in de weide vlak daarlangs
griebels schreef:dit is ook een bericht geweest van de politie, niet van de eigenaren zelf. Deze zullen ook wel vermeld worden als er aangifte is gedaan.
Maar verdomme het worden er steeds meer!
NOgmaals, ik hoop dat ik hem tegenkom!
Vonnie84 schreef:Maar ik weet niet of deze 2 vermeld gaan worden (het is gisteren gebeurd).