Zijn wij allemaal niet een beetje (paarden)gek Het lijkt me niet zo heel leuk om een paard op een veiling te kopen, iedereen weet wat je ervoor betaalt hebt, en als het een dure is en hij doet het dan toch niet naar verwachting dan is dat niet zo heel leuk.. En dan komt dat vast op Bokt te staan
ik hoorde het eergister al, en vandaag is het ook bekendgemaakt, de NRPS kampioenshengst Ferrero en de Kampioen! en reserve-kampioen 3-jarige dressuurmerries van de NMK 2006, zijn toegevoegd aan de veiling!!
Wat me echt tegen valt zijn de ruiters op de filmpjes !!! Er straalt gewoon niets van kundigheid af. Ik weet het niet, maar ik vindt dat ze op zo'n veiling daar wel meer aan hadden mogen doen.
Hoi, waarschijnlijk ga ik er ook heen............van de week hoorde ik een doffe bons in de gang en daat lagen ineens de catalogos met DVD en 2 vrijkaartjes in de bus En ik heb ze niet eens besteld en dus ook niets voor betaald maar mij hoor je niet klagen!!!
Ik ga ook. Ik ken stal Reesink en ben ook in het bezit van de catelogus. Met een beetje geluk gaan ik en een vriendin bij de VIPS belanden. Heb er erg veel zin in. Ik vind het allemaal plaatsjes om te zien...