Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Dees schreef:ERg verbazend nieuws...
Ik heb dit voorjaar nog geinformeerd naar de hengst voor een mogelijke dekking, en toen kwam het op mij over of stond dat paard voor de rest van zijn leven bij Coomans. Hij had er al eerder (veel!) geld voor kunnen vangen maar de hengst moest zijn 'als zijn eigen kind'....
Dus verrassend!
olijf schreef:Dat is ie ook, maar bij Ed zou hij nooit de kansen krijgen die hij nu krijgt.
VValar schreef:olijf schreef:Dat is ie ook, maar bij Ed zou hij nooit de kansen krijgen die hij nu krijgt.
Hoezo dat? Volgens mij lijkt mij dit juist het type ruiter voor dit type paard om ook in de hogere klasse goed mee te scoren.
Kimble schreef:Jep, dat dacht ik ook.
Maar Tim doet volgens mij alles voor een hoop centen!
Kimble schreef:Dan ken je tim zeker niet?
Kimble schreef:Dan ken je tim zeker niet?
edit: zal het anders zeggen. Zo komt hij wel altijd bij mij over.
Misschien niet zo netjes van me om het zo te zeggen.
Ken iemand die stage bij hem heeft gelopen. ze zou ervoor betaald krijgen, maar nooit wat gezien. Vriendin van me heeft bij hem gewerkt. Ook niet echt een fijne ervaring.
Hij heeft verder super paarden, maar nooit verwacht dat hij z'n 'lieveling' weg zou doen voor een hoop geld.
Nistria schreef:kom op Kimble, heel leuk dat jullie Tim zo goed kennen maar laten we zijn financiele zaken niet hier openbaar bespreken..
risje schreef:@Olijf:
Het gaat hier denk niet om het niet hard willen werken, maar meer om hoe iemand alles beleefd heeft en wat er tijdens een stage / werkperiode is gebeurd. je hebt het verde rove rkortzichtig van dees om een paardenman die centen moet verdienen te vergelijken met een penny meisje. Dat beweerd dees ook helemaal niet, ik vindt het pas kortzichtig om iemand die je niet kent een pennymeisje te noemen!
Dat er hier paar andere meningen geuit worden dan jouw mening wil niet zeggen dat die meningen per definitief verkeerd zijn!
olijf schreef:Dat is ie ook, maar bij Ed zou hij nooit de kansen krijgen die hij nu krijgt.
En je moet ook vooruit kijken......
milou123 schreef:olijf schreef:Dat is ie ook, maar bij Ed zou hij nooit de kansen krijgen die hij nu krijgt.
En je moet ook vooruit kijken......
en dit mag wel?
ik vond dat hij bij edward heele goede kansen kreeghet was echt een top combinatie!!!!!!!!
ik blijf het jammer vinden..