Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
er1k schreef:Jamezy schreef:Dat het breed op het nieuws komt, er uitgebreid aandacht aan besteed door ongeveer iedereen wordt en ze zichtbaar materiaal hebben voor hun bekenden telt zeker helemaal niet mee? Mensen die dusdanig ziek van geest zijn om iets dergelijks te doen; ik zou er niet vreemd van opkijken!
Toevallig ook trouwens hè, dat er 'ineens' weer een golf mishandelingen op gang is gekomen, op verschillende plaatsen in Nederland, nadat het eerste geval in de pers verscheen? Mensen worden alleen maar op ideetjes gebracht.
Daar heb je wel een goed punt.
Shanna schreef:is het zelfde als terrorisme in het nieuws brengen, daarmee leg je de aandacht erop en dat is presies wat die mensen willen!
Equinecoach schreef:Goh, aan sommige reacties is te merken dat sommige mensen net zo geweldadig zijn als de daders.... Middeleeuws strafsysteem, vierendelen, doodslaan... Wordt echt gezellig..
Ik zou ze gewoon 's willen spreken en reken maar dat ik ze bewust maak van een aantal zaken. Zonder geweld.
er1k schreef:Dit lijkt mij zeer zeker geen geval van opzoek zijn naar aandacht en erkenning. Dit is pure baldadigheid en gebrek aan opvoeding waarschijnlijk.
jennifer87 schreef:jeetje,ik hoop dat de polititie ze snel pakt.
Adriana schreef:Ik neem aan dat we het er met z'n allen over eens zijn dat een taakstraf niet voldoende is... we hebben het hier wel over bijvoorbeeld potentiele moordenaars. Om het maar zo hard te stellen... dit is gebleken uit onderzoek.