Kimberley77 schreef:Na alle moeite die er gedaan is door het belgische team om de paarden thuis te krijgen en geen medewerking hebben gekregen van de autoriteiten heeft de rechtmatige eigenaar contact opgenomen met stichting gestolenpaarden.nl om ook onze hulp in te roepen.
We hebben ons uiterste best gedaan wat geresulteerd heeft (gelukkig) dat de paarden worden vrijgegeven.
Het klopt idd dat de eigenaar wacht op een telefoontje van de politie.Het is nu alleen nog een kwestie van de officiele documenten faxen en dan zal er een afspraak gemaakt worden met de eigenaar.Wij zijn blij, en ik denk dat ik dan ook spreek namens het belgische team die zich hard hebben ingezet, dat de paarden worden vrijgegeven.
Ondanks dat alles een veel te lange tijd heeft geduurd is er uiteindelijk toch een mooi resultaat geboekt door iedereen die zich om deze paardjes en eigenaar heeft ontfermd
Laat het voor iedereen een feit zijn dat niet altijd alles verloopt zoals we hopen.We hebben toch te maken met wetgevingen uit verschillende landen.Dit kan een zaak bemoeilijken.We zijn en blijven afhankelijk van autoriteiten en dit maakt het niet altijd even makkelijk.Het liefst zouden we willen zien dat elk paard wat gevonden word direkt terug kan naar de eigenaar.Helaas is dit niet altijd het geval
Gelukkig zijn er ook gevallen waar dit wel zo is.
We doen allemaal ons uiterste best hiervoor zowel belgie als nederland!!!!
Stichting gestolenpaarden.nl wenst de eigenaar veel geluk en plezier met de terugkomst van zijn paardjes.
Verder willen we iedereen bedanken die meegeleeft hebben en gezocht hebben naar de welsh cobs
Ik schrijf dit met toestemming van de eigenaar omdat hij dit graag onder de aandacht wil brengen voor andere gedupeerde eigenaren.
dit noemt gij geen leugens?
vertel liever hoe het echt gegaan is!!