Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stennisje schreef:Verschrikkelijk...![]()
Reed die brandweerwagen met sirenes en licht?
Een collega had eens een ambulance met licht en sirene achter de klep van de trailer hangen.
Het is dat haar paard nuchter is...
Weten de hulpdiensten wel hoe ze met paarden in het verkeer moeten omgaan?
Misschien is dit een heel onnodig ongeluk geweest, voor zover een ongeluk nodig kan zijn.
Ik wil alle nabestaanden veel sterkte wensen.
behonest2001 schreef:Stennisje schreef:Verschrikkelijk...![]()
Een collega had eens een ambulance met licht en sirene achter de klep van de trailer hangen.
Misschien is dit een heel onnodig ongeluk geweest, voor zover een ongeluk nodig kan zijn.
Denk persoonlijk dat je de plank een beetje mis slaat met je opmerking over hulpdiensten. Als de brandweer haar al gezien had, hadden ze dan alles uit moeten zetten en 30 km moeten gaan rijden? Deze hulpverleners waren onderweg naar een spoedmelding (daar mag je vanuit gaan als ze met geluid/lichtsignalen rijden) en waren dus hulp aan het verlenen. Dit moet voor hen ook vervelend genoeg zijn.
Tragisch ongeval, wens alle nabestaande heel erg veel sterkte.
behonest2001 schreef:Stennisje schreef:Verschrikkelijk...![]()
Denk persoonlijk dat je de plank een beetje mis slaat met je opmerking over hulpdiensten. Als de brandweer haar al gezien had, hadden ze dan alles uit moeten zetten en 30 km moeten gaan rijden? Deze hulpverleners waren onderweg naar een spoedmelding (daar mag je vanuit gaan als ze met geluid/lichtsignalen rijden) en waren dus hulp aan het verlenen. Dit moet voor hen ook vervelend genoeg zijn.
Tragisch ongeval, wens alle nabestaande heel erg veel sterkte.
Mirror schreef:Het maakt niet uit of de vrouw een cap op had gehad of niet in dit geval, ze had namelijk ook erg letsel aan haar bekken en ze had nog wat dingen opgelopen, waartegen ze geen schijn van kans had. Maargoed, cap dragen blijft het verstandigste.
Ik hoorde trouwens ook dat de brandweer geen ambulance oid wilde bellen.. wat ik trouwens wel een schande vind. Dat heeft het meisje zelf gedaan.
Ik had zelf les bij de vrouw en het meisje ken ik (goed).. en ik wens iedereen die erbij betrokken is veel sterkte.
Georgette schreef:Pfff, laten we hier alsjeblieft geen discussies gaan voeren over hulpverleners en het dragen van een cap.
Het is al erg genoeg!
laetitia schreef:Klopt.Heb gehoord dat het paard op haar gevallen is, en dat niets meer functioneerde behalve haar hart en haar longen.
Melissa schreef:Het paard is touwens nog bovenop haar gevallen...