Superproef!! Anky heeft het keigoed gedaan, terwijl je van te voren echt de spanning op haar gezicht zag! Ben ook erg weg van de schimmel Blue horse matine. Wat een passage! Jammer van het zwiepen met de staart!
jha anky reed echt goed alleen wel soms met terug nemen enzow zag je haar gespannen zitten en een beetje trekken "maarja ze reed wel superrrrrrrrr" petje af vond die schimmel ook geweldig alleen nu al met 9 jaar al op dat niveau "het word telkens vroeger" ik ben er niet zo voor dat ze zo vroeg al op dat niveau lopen maarja dat moeten ze dan ook maar zelf weten. en jhaaa imke met sunrise heeft die rijke flappie uit england verslagen tegen haar eigen ex-topper LANCET (heb alleen de proef niet gezien maar, ik zag wel dat ze laatste stond) en helaas ook edward gemist "maar niet dat hij met zijn lover op de podium zaten te juigen "dat was zow leuk te zien"
ahhhh ik heb het gemist. Wie weet of er een herhaling te zien is, of kan iemand het op internet zetten? Ook wil ik graag weten of iemand de prijsuitreiking van gisteren avond heeft opgenomen
Heb ook weer met traantjes op de bank gezeten, was met Bonfire al zo en nu met deze topper Salinero ook weer eens. Superpaard en supercombi. Anky is vaak in het begin wat gespannen maar als ze voelt dat het goed gaat wordt ze meer relaxed. Ze heeft dus weer GOUD! Hartstikke goed gedaan en voor de 2e keer (met een ander paard) wereldkampioen! Klasse.
maare... http://www.horsesport.org/PDFS/D/03_02/D_rankings.pdf hier uit blijkt dus dat anky wel kampioen is? nu snap ik het even niet meer ik zag gister nog een prijsuitreiking waarin isabell 1e werd en anky 2e ik heb het zelf niet kunnenvolgen helaas. zou iemand mij kunnen pben met uitleg want zo is het ook niet leuk om te volgen