Stallen onder stroom: paard komt om in Meerlo

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

loez

Re: Stallen onder stroom: paard komt om in Meerlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 22:42

Waar in meerlo staat jou paard dan Gilberke? Maar het is dus manege Winkens, nooit geweest alleen van gehoord. Toen ik klein was heb ik een paar jaar bij Banens gereden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 22:51

wow, dan schik je.. ben ik blij dat mijn paard altijd in de wei staat zeg!

Joets

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 22:58

Spaikey schreef:
Heb je voorheen ook bij winkens gereden toen hun Banens nog hadden????

Even een klein foutje hieruit halen..

Manege winkens zit er volgens mij nog geen jaar. De naam van de manege die er eerst zat is steeghs, maar ik heb er leren rijden.. Toen Banens begon zijn veel klanten overgelopen en is steeghs op een laag pitje te komen staan.

Verder is banens ook heel even winkens geweest, maar toen winkens de kans kreeg om steeghs over te nemen hebben ze dit gedaan.. Nu runt een jong meidje van begin 20 manege banens (petje af!)

Maargoed, ik weet dat steeghs nooit een technisch hoogstandje geweest is.. En ik hoor ook af en toe negatieve verhalen over winkens *zelf geen ervaringen mee, ken ze niet* maar erg triest dat dit gebeurd is, terug draaien doe je het toch niet meer.. Maar dat er ergens iets niet klopte moge duidelijk zijn Verdrietig

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 00:25

even een vraagje: hoe laat je de paarden direct vrij als de box onder stroom staat?

lennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 07:24

fiekus schreef:
Heel dom.. Ik ken toevallig die mensen, de concurrent van onze manege, en ze hebben wel vaker t nieuws gehaald met dergelijke zaken. Stroom hoort ook niet te lekken, dit had nooit kunnen gebeuren als ze niet gewoon alles veilig hadden aangesloten en een aardlek schakelaar hadden....arme paarden Verdrietig

Nou, ik ken die mensen niet. Maar ik ben het helemaal met Fiekus eens. Stroom hoort niet te lekken! Ik ben het nog eens na gaan vragen en antwoord van de experts is dat wanneer er een goede aardlek schakelaar en beveiliging is zoiets nooit kan gebeuren! Dus mijnsinziens is het daar niet helemaal goed geregeld. Enne, dit had ook mensenlevens kunnen kosten. Hoeveel opwinding was er dan geweest? Vast iets meer!

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-06 08:48

* slotje.
Ik had niet gezien dat dit nieuwsbericht al op ON stond.
Lijkt me wel zo redelijk om dan het eerst-geplaatste nieuwsbericht op VN te zetten. Lachen

Zie; viewtopic.php?f=11&t=643405