Ik doe nu egt voorzichtiger met trailers.
Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Wendos85 schreef:Needje schreef:Nou idd. Daarom zou ik ook echt over de zeik gaan tegen die gene die mij met een rotte bodem de weg op stuurt! Je gaat er van uit dat ze alles goed nakijken. Daar betaal je gdvr toch voor?!!!
Ja precies!!! Helemaal mee eens!
Echt verschrikkelijk!
runningkawa schreef:Wat erg!
Zeker als je dit uit probeert te sluiten door de trailer na te laten kijken.
Dan ga je niets vermoedend de weg op.
er1k schreef:runningkawa schreef:Wat erg!
Zeker als je dit uit probeert te sluiten door de trailer na te laten kijken.
Dan ga je niets vermoedend de weg op.
Het is een schandelijke zaak dat dat kan gebeuren, echter je moet natuurlijk ook niet blindelings overal op afgaan. Als jij je auto laat keuren en sochtends met starten maakt hij vreemde geluiden en er komt vuur uit de uitlaatmaar hij is goed gekeurd dus jij hebt zo iets van mij overkomt niks.. Is dat ook niet heel erg slim.
Een rotte bodem waar een paard met zijn been doorzakt moet jezelf toch ook opmerken lijkt mij.
Maar dat maakt het allemaal niet minder erg en heel erg slecht van het keuringsbedrijf.
lennie schreef:Ehhzijn dan niet alle bodems van trailers van aluminium?, behalve dan van die echt hele oude trailers vantoen aluminium nog niet bestond?
Ik heb al meteen het gevoel dat ik iets heel doms zeg, ahum....
Mietje schreef:Doodeng zulk soort verhalen.. Het zou je maar gebeuren zeg..
Mietje schreef:En ik heb er al zo'n hekel aan om met de trailer met paard erin weg te gaan..
Doodeng zulk soort verhalen.. Het zou je maar gebeuren zeg..
Cristina schreef:Was die trailer van karton ofzo ???
Citaat:Heb net de bodem van mijn 6 jaar oude trailer laten vervangen,
een Blomert 1.5 paards. Had hem weggebracht om er trapbescherming in te laten zetten en werd een half uur later gebeld met de mededeling dat ik er beter een nieuwe bodem in kon laten zetten..... Mijn eerste reactie was hoe kan dit ?!
6 jaar oud?! Blomert geeft niet thuis, fijn zo'n onverwachte kostenpost van 700 euro! Vind het belachelijk snel,had hiervoor een oude Westfalia 2 paards van 25 jaar oud, en die was puntgaaf! Gelukkig werd het op tijd geconstateerd.....
CherokeeChum schreef:Heb net de bodem van mijn 6 jaar oude trailer laten vervangen,
een Blomert 1.5 paards. Had hem weggebracht om er trapbescherming in te laten zetten en werd een half uur later gebeld met de mededeling dat ik er beter een nieuwe bodem in kon laten zetten..... Mijn eerste reactie was hoe kan dit ?!
6 jaar oud?! Blomert geeft niet thuis, fijn zo'n onverwachte kostenpost van 700 euro! Vind het belachelijk snel,had hiervoor een oude Westfalia 2 paards van 25 jaar oud, en die was puntgaaf! Gelukkig werd het op tijd geconstateerd.....