Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jill_hv_niek schreef:ik eet geen paardenvlees want ik vind het niet lekker maar ik ben niet tegen slachten, in nederland word er op een fatsoelijke manier een dier geslacht zonder dat ie pijn lijd, ze krijgen een masker over hun hoofd en daar schiet een pen uit rechtstreeks in de hersenen van het dier....en dan isie dr geweest, dat vind ik niet zo'n heel probleem
pascha7 schreef:jill_hv_niek schreef:ik eet geen paardenvlees want ik vind het niet lekker maar ik ben niet tegen slachten, in nederland word er op een fatsoelijke manier een dier geslacht zonder dat ie pijn lijd, ze krijgen een masker over hun hoofd en daar schiet een pen uit rechtstreeks in de hersenen van het dier....en dan isie dr geweest, dat vind ik niet zo'n heel probleem
mijn vorige paard kreeg een zort muis (computermuis) op zijn hoofd en hij storte in en was geen na stuip of iets het was netjes gedaan
oke wat er verder gebeurt wil je niet weten heb ik ook niet gezienals ik het er over heb springen nogsteeds de tranen in me ogen zo een lief paard en dan zo veel pijn gehad (niet door de slacht)
jill_hv_niek schreef:dat ik niet hoef te zien wat er gebeurt naar dat de dieren afgemaakt zijn....volgensmij eet ik nooit meer van mn leven vlees dan
_cowboy_1 schreef:Dat de paardenslacht in de V.S verboden word, vind ik goed, hun gezond verstand, laat het werken, enkel in Europa is dus het paardevlees zo goed in de smaak gevallen, dat men zelfs geen onderscheid maakt tussen Paarden, en de wordende paarden, met name de VEULENS
Het maakt de Westerse Europeaan niet uit waar het vlees vandaan komt, als het maar in zijn/haar bord komt.
Men heeft ooit onderling een verbond gesloten, geen paarden te slachten, maar dat heeft men in Europa geschonden, veulens van paardemelkerijen, die verkocht worden belanden zelfs vlugger in de slachthuizen dat men denkt, die veulens hebben dus de kans niet gehad om een volledig paard te kunnen worden, dit zou men in Europa ook moeten stoppen