Ik woon zelf ook in Limburg.. Ben 2 weken terug nog in zeeland op vakantie geweest .. en paardgereden om het strand van Domburg Weet iemand misschien of het een vakantie was simbo was? daar ben ik ook geweest en daar ging je ook paardryden over het strand in domburg, veel meer mensen die daar paardreden waren er niet ik hoop dat het meisje er niks aan overhoudt.. ik schrok wel toen ik het las had het zelf kunnen zijn
En hopen dat t paard in kwestie geen ijzers droeg. Weet niet of het heel veel uitmaakt maar ik ben als 7-jarige van een paard op t strand in Rockanje gevallen en eronder gekomen. Paard werd door een hond in zn achterbeen gebeten in ik ging eraf, paard stond wel bovenop mij met als gevolg een ritje Dijkzicht Ziekenhuis. En ja omdat t liefste paard ter wereld was zat ik in mn bikini en ook geen cap. Dom, dom, dom. Ik mocht er gewoon even mee stappen.
Ik hoop dat alles goed afloopt en dat het met die man een beetje gaat, wat zal die zich kl*te voelen zeg. Voor beide personen heel veel sterkte.
Zo ik hoop dat het goed afloopt voordat meisje. Ik heb zelf een trap van een paard tegen mijn hoofd en been aangehad toen ik omver was getrokken om een paard te behandelen. Weet hoeveel pijn het kan doen maar ook dat je schedel heel sterk is. Dus hopen dat zij ook geluk heeft.
Wat vreselijk zeg! Het blijft toch moeilijk om het strand te delen met paarden, honden en mensen bij ons mag je alleen in de winter op het strand en ik begrijp nu ook waarom. Ik hoop dat het met het meisje en de man van de vlieger goed gaat die zal wel geschrokken zijn zeg.
Hoi allemaal, Het is allemaal goed afgelopen met het meisje 2uur later stond ze weer bij ons op de manege.. groetjes miriam
Wat een geluk zeg! Wat heeft ze eraan overgehouden? Misschien een rare vraag, maar omdat het dus denk ik misschien nog wel mee zal vallen?... Groetjes, mij
Hallo iedereen, Met Sofie (het meisje die dus gevallen is) gaat het op dit moment goed! Ze was op een paard van de manege waar ik werk naar het strand, dat was dus zondagavond. Dinsdagochtend kom ik aan bij de manege en rijd ze in de bak weer op een paard.. Nadat ik zelf gereden had ben ik dus naar haar toe gegaan om te vragen hoe het nu met haar ging..
Het gaat goed met haar, en het was erg overdreven door de mensen van de krant en alles zei ze.. Het paard had haar wel geraakt maar niet echt op haar gestaan.
Gelukkig. Dat scheelt een hoop. Maar goed, meestal maakt de krant het erger dan dat het is, puur en alleen voor een soort aandacht. Bij een vriend van mij had een keer gestaan dat hij zijn moeder het ziekenhuis in had geslagen, terwijl hij alleen maar flink op haar had gescholden (manisch depressief). Maar goed, iig ifjn dat het goed met haar gaat. Groetjes, mij
het wordt altijd erger gemaakt dan het is.... blijkt nu uit dit verhaal. toch is het wel een heftig voorval, maar zulke dingen gebeuren wel vaker en halen de krant niet.