mmm, inderdaad raar ja , hartjes op de kastjes. Ik heb er in ieder geval nooit een zadel inliggen, neem ze altijd mee naar huis (gaat me niet nog een keer gebeuren, dat m'n zadel gejat word!)
Bij ons hebben ze in het verleden tot twee keer toe alle zadels gestolen. Die van mij maar één keer na die eerste keer nam ik mijn zadel mee naar huis. Je moet er toch niet aan deken dat twee keer je zadel wordt gejat. Bij ons viel het gelukkig onder de inboedelverzekering.
is volgens mij een bende die in heel nederland bezig is aangezien ik steeds dezelfde werkwijze lees als die bij ons gebruikt is begin dit jaar
hoop ik toch niet! ik heb al mijn zadels op stal liggen in mijn kast welke met een kettingkje en een slotje dicht zit! en geen van mijn zadels is verzekert, zelfs mijn dameszadel niet!
gaan ze alleen naar grote stallen dan? of ook langs afgelegen stalletjes?
Bij ons op stal was laatst een zadel weg, nergens meer te vinden. Nu heeft iedereen een fietsslot om zijn zadel. Omdat de zadelkamer alleen s'nachts op slot zit. Mijn zadel is wel verzekerd, maar alleen als er sporen van braak zijn. Voor dressuur zadels heb je van die speciale zadelsteunen met slot, maar voor western heb je dat niet.
Ik mag het niet precies vertellen maar een dagbewaking van een bedrijf in de buurt is opgevallen dat op de parkeerplaats van het bedrijf een auto met een man op de woensdag een half uur is blijven staan. Donderdag was er een andere auto een half uur blijven staan. Allebeide bestuurders bleven in de auto en keken rond, terwijl daar niks te zien is, behalve onze stal. Ze hebben de kentekennummers genoteerd en de politie gaat het natrekken. Natuurlijk kunnen ze er ook niks mee te maken hebben, maar we willen het wel zeker weten.
Zal het onze staleigenaar even gaan melden morgen. Het is dan wel een uur hier vandaan maar toch. 3 jaar geleden zijn bij ons ook de kastjes opengebroken en zadels meegenomen. daarna wel betere beveiliging gedaan, zoals iedereen moet een dik slot aan zn kast hebben en er zit een extra deur voor die elke avond wordt afgesloten.
Nikki_ Ik hoop dat je een nieuw zadel kan vinden voor de GK. Veel suc6 iig daar
oke, die kentekens waren niks. Maar de politie is er wel mee bezig. Zo is de hele buurt afgevraagd en zijn ze ook de ns wezen vragen, er word tenminste íets gedaan. Ik heb een ander zadel nu, vandaag bitring kappot gegaan, dus moet nog even een ander bit halen, maar ach, ik raak intussen wel een beetje gewend aan al die tegenslagen, al met al, zetten we door zodat we alsnog op de gelderse kunnen rijden.!