Poging aanranding meisjes te paard

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MissMargie

Re: Poging aanranding meisjes te paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 10:40

Wat een idioten op deze wereld!!! Stoom uit je oren Hoop dat de meiden er goed af zijn gekomen verder.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 10:43

Echt niet normaal meer hoor!

Mieke_Cunna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 10:48

Gadver! Moet dat nou? Worden we dan echt genoodzaakt in een bak te rijden en verder niet om ons heen te rijden.
Stomme mensen leven er toch op deze wereld!

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 10:49

Jeetje..... Ik heb dit ook meegemaakt een paar jaartjes geleden.

Maar deze meisjes zijn nog zo jong! En zo'n grote groep....want vreselijk.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 10:58

Ongelofelijk. Scheve mond

Nu zijn het jonge meisjes, maar zelfs al waren het twee volwassen vrouwen, dan nog ben je niet altijd opgewassen tegen een groep jongens. Die conclusie had ik al eens getrokken toen ik met een vriendin naar het zwembad ging en we daar werden lastiggevallen door een groep puberjongens van een jaar of vijftien: ze zullen je buiten maar staan op te wachten met zijn allen... Eng idee eigenlijk, maar je doet er zo weinig aan: dan moet je jezelf opsluiten en dat is nou juist waar we niet naartoe willen.

Om deze reden moest ik vroeger van mijn moeder ook altijd een zweepje meenemen als ik het bos in ging met mijn pony. Niet voor de pony, maar om belagers van me af te kunnen houden. Gelukkig nooit nodig gehad (het 'ergste' wat ik ooit ben tegengekomen was een potloodventer en die heeft toen verbaal van ons om de oren gekregen) maar mijn moeder had ergens wel gelijk...

Hopelijk durven die meisjes het bos nog in. Kan me voorstellen dat ze de schrik goed in de benen hebben. Scheve mond

BertinaBvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 11:02

mijn hemel durven die jongens wel !!

wat een ...................
gelukkig zijn ze heel huids er tussenuit geknepen
weer een leer erbij voor de toekomst altijd een zweep mee naar buiten als je het bos ingaat.

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 11:03

Ik kan er niet met m'n hoofd bij dat een GROEP jongens op zo'n idee komt. Als er 1 iemand is met een zieke geest dan "begrijp" ik het ongeveer nog..(eigenlijk ook niet) maar dat er een hele groep jongens dezelfde zieke geest hebben. En dat niemand uit die groep zegt "dit kan niet". Dat vind ik echt onbegrijpelijk. Als deze jongens gepakt worden vind ik dat ze gigantisch hard moeten worden aangepakt. Als je op zo'n jonge leeftijd al zulke zieke dingen doet, dan wil ik niet weten hoe ze later zijn.

Gelukkig zijn de meisjes er "goed" vanaf gekomen.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 11:06

Bloos! Daar rij ik ook veel! Is dicht bij mij! Het is toch niet te geloven dat er dat soort lui bestaan Stoom uit je oren ! Aanpakken die handel en goed ook Extreme duivel , als ze ze te pakken krijgen! Ik neem idd ook vrijwel altijd een zweep mee, maar nu blijkt t toch weer een handige tip.
Ik hoop voor de meisjes dat ze van de ergste schrik bekomen zijn en dat ze het bos nog weer indurven!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 11:08

Wat belachelijk.. Gatverdamme zeg. Scheve mond
en idd wat hier boven gezegd word: 'De groep' wil stoer mee doen. Scheve mond

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 11:11

Oei, dit soort dingen gebeuren echt vaak..Gelukkig zijn de meisjes lichamelijk zo goed als ongedeerd, maar reken maar dat het psychisch je najaagt nog..

Vaak in een groep zijn de jongeren elkaar aan het opfokken, zit er vast 1 tussen die het eigenlijk niet zag zitten, maar niets durfde te zeggen, zo gaat het geregeld. Wedden als ze gepakt worden dat ze een verklaring afgeven van, "Ja we wilden ze alleen maar even bang maken en jennen"en de andere "ik wilde dit niet, ik dacht dat we alleen ze zouden laten schrikken"
Altijd van die slappe voorspelbare excusesen..

(wel aparte straatnamen, zou die pasopweg speciaal zo heten?)

linny2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 11:21

Kimberley77 schreef:
Oei, dit soort dingen gebeuren echt vaak..Gelukkig zijn de meisjes lichamelijk zo goed als ongedeerd, maar reken maar dat het psychisch je najaagt nog..

Ja dat is idd zo,
Toen we de volgende dag ff met die meiden gingen praten toen stonden ze allebei nog helemaal te shaken.. En toen s'avonds zag dat ene meisje (van die gekneusde voet) weer een ambulance en toen begon ze te hiperfentileren..

__Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 11:49

Gatverdamme, Wat erg dat je niet eens meer normaal buiten kan rijden
Die jongens zijn echt ziek! Boos!

Simone_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 11:53

Hoe verzinnen ze het ook !! Kan je niet eens meer normaal een buitenrit maken, en dan nog met zijn 2e ook ! Boos!

Jess_Garr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 12:02

Ja het is echt vreselijk wat er toen gebeurd was!
Ik was daar ook die week met Linny2 en onze paarden
echt heel erg voor Mercedes en joyce!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 12:04

Je bent wel opgewassen want je zit hoger dan zij, en je zit op een sterk paard. Dat ene meisje besefte dat en greep de teugels. Zij wilden niet afwachten en slachtoffer worden. Ze zette het op een lopen. En dat kan met een paard, want dan heb je 4 snelle benen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 12:05

bij ons in de buurt zit ook altijd een groep jongens in het bos, meestal dronken.. maar daar heb ik het geluk bij dat mijn broer er soms bijhoort en dat ik dus weet wat voor een soort jongens het zijn, maar ik kan me voorstelllen dat mensen hun eng vinden..
ik heb bijna nooit zweep mee.. Verward mischien toch maar doen.. hoewel mijn paard heel snel reageert en als er een muisje in de bosjes zit ze er al met een reuzachtige boog omheen loopt.. (nog jong van geest! Knipoog )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 12:06

Jess_Garr schreef:

heten die meiden zo?

Jess_Garr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 12:14

Shanna schreef:
Jess_Garr schreef:

heten die meiden zo?

Ja zo heeten ze...
Wij(linny2 en ik) waren net opweg naar het bos toen en een groepje meiden aan kwamen lopen en vertelden ons wat er die nacht in dat bos was gebeurd... en dat ze heel voorzichtig moesten zijn...

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 12:26

Desiree schreef:
Je bent wel opgewassen want je zit hoger dan zij, en je zit op een sterk paard. Dat ene meisje besefte dat en greep de teugels. Zij wilden niet afwachten en slachtoffer worden. Ze zette het op een lopen. En dat kan met een paard, want dan heb je 4 snelle benen.

In dit geval gelukkig wel. Ik zei dan ook 'niet altijd'. Als je plotseling wordt overvallen door een paar jongens die tegelijk aan je been gaan hangen, dan is het nog maar afwachten of je in het zadel blijft en hard kunt weggalopperen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 12:27

dat geluk heb ik dan wel weer met mijn paard, die schikt van veel dingen en ga je naast het zadel staan dan begint ze al te lopen Knipoog

SuzieQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 12:31

Wat een stelletje idioten Scheve mond

Gelukkig is het goed afgelopen voor de meisjes.

_Emm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 12:34

bah wat erg!
ik heb daar 2 weken geleden nog 4 keer buitengereden! ook savonds! wij waren toen ook maar met zijn 3en... wie weet wat er had kunnen gebeuren...

edit: ik lees net dat het mercedes en joice waren! (hun waren daar ook met hun paarden toen ik er ook was...)

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 12:38

Het begint steeds gekker te worden echt waar Boos! Nou ik weet wat ik ermee had gedaan, zweep pakken en in hun gezicht meppen tot ze smeken om te stoppen, maargoed daar denk je dan eigenlijk bij zo'n moment ook niet echt aan. Goed dat het andere meisje zo snel heeft gehandelt Ja

juliaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 12:52

Achterlijke viespeuken! Boos!
Ik vind dat dat andere meisje heel erg goed heeft gehandeld!

_Emm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 12:53

sharoontje schreef:
Het begint steeds gekker te worden echt waar Boos! Nou ik weet wat ik ermee had gedaan, zweep pakken en in hun gezicht meppen tot ze smeken om te stoppen, maargoed daar denk je dan eigenlijk bij zo'n moment ook niet echt aan. Goed dat het andere meisje zo snel heeft gehandelt Ja

hun hadden nooit een zweep bij zich, de paarden waren al voorwaarts genoeg... (op zon moment ben je denk ik blij als je toch een zweep bij je hebt...)