Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sanzon schreef:hey kimdai ( kim ) allemaal !!!!!
Michel en ik gaan vanacht even kijken op stal of het goed gaat. want ik vertrouw die vent niet.
ik zou de andere mensen dat ook adviseren in heemskerk en beverwijk.
want weten jullie vorig jaar nog bij de kinderboerderij in beverwijk bij het station?
ook allemaal dieren vermoord.
groetjes sandra
Roos_M schreef:Ja m'n arme nichie!!!(Het paard met het ernstigste letsel is dus van haar, Romantiek)
Ik hoop dat Romantiek snel geneest en dat we gewoon elkaar weer tegen komen op wedstrijd!!!
moyra schreef:het komt nu toch ook dichtbijoke zo dichtbij is heemskerk nou ook weer niet maar met een half uurtje zit je vanuit heemskerk bij me paardje
Citaat:Heemskerk -
Paardeneigenaar Ron Tijms looft vijf mille uit voor de gouden tip die leidt tot de arrestatie van degene die twee paarden met messteken heeft bewerkt.
De paarden stonden vorige week buiten het zicht in een weiland achter het terrein van ADO'20 aan de Oosterweg in Heemskerk. Afgelopen dinsdag werd de ruin Tristan met een mes in de hals bewerkt, donderdag en vrijdag was de merrie Romantiek tweemaal het slachtoffer. Heemskerker Tijms is witheet door de dierenmishandeling. Zijn telefoonnummer is....