even off topic... voorheen reagerende ik in dit topic onder Shao......nu dus Shao Lanneke
Citaat:
Hiriska staat er nu nog .
De pony's zijn allemaal verkocht en een deel van de paarden ook, geloof dat Hiriska, Miroma, Kelly, Romi, Romaly en Uro (die laatste 3 zijn iig van na jullie tijd, zijn veulens van Kelly en Miroma) er nog staan. Lopen wel nog steeds verzorgsters rond, alleen geloof nu alles wel boven de 18.
Ben er nog eens een keer wezen kijken, omdat ik een tijdje op de Manegerie gestaan heb, (reed jij daar ook niet Renza)
Heeft hij alle pony's verkocht? hij dreigde er vroeger wel altijd mee, als het tegenzat ofzo of ze hadden het land gesloopt ...haha je wist altijd dat ie het toch niet meende!
En joker, wat is daarmee gebeurd? Met zadelmak maken een paar keer flink hard vanaf gestuiterd
Kelly was wel leuk, was de bedoeling dat die voor mij zou zijn(zie hij altijd, dat dat mijn paardje was
) Heb haar nog wel zadelmak gemaakt en licht ingereden maar ben kort daarna wegens omstandigheden weggegaan. Daarna nog een korte periode teruggegaan maar toch niet lang daarna mijn eerste eigen paard gekocht.
Wel sneu voor zijn familie ook, zal nog best een nasleep hebben. Zal alles niet nu verkocht worden aan paarden enzo?