Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tiessie schreef:@orsini, waarom voel jij je aangesproken? Ik had het meer over de superlullige reactie van bijvoorbeeld @paardjuh.
Desiree schreef:Sja, mannen achter het stuur, bloed aan de muur!
Hij had gewoon op moeten letten.
kimmie1 schreef:Ik denk dat de leeftijd van de man in kwestie al weer genoeg zegt.
passepartout schreef:Wat weer een ellende. Ik krijg de indruk dat er wekelijks een dode te betreuren valt in de paardenwereld t.g.v. een verkeersongeluk.
Esmeralda schreef:passepartout schreef:Wat weer een ellende. Ik krijg de indruk dat er wekelijks een dode te betreuren valt in de paardenwereld t.g.v. een verkeersongeluk.
niet alleen in de paardenwereld hoor
als je gaat zwemmen vind je lichaamsonderdelen
Marijkeeee schreef:jeetje wat verschrikkelijk, stomme man
verschikkelijk voor de 4 jarige merrie nog zo jong
Desiree schreef:Sja, mannen achter het stuur, bloed aan de muur!
kimmie1 schreef:@ Stennisje: dan had je van mij dus dezelfde reactie gekregen.
kimmie1 schreef:Ik denk dat de leeftijd van de man in kwestie al weer genoeg zegt.
Jura schreef:Misschien heb ik weinig vertrouwen in mensen, maar het zal mij niets verbazen als het die automobilist niet eens wat kan schelen dat het paard dood is. Maar misschien zit ik er wel naast. Verder kunnen we niet echt oordelen over het ongeluk, hoe en waarom het is gebeurd. Ik vind het heel erg triest voor dat paard en voor de eigenaar.
kimmie1 schreef:@ Slimmerik: juist wel ivm stennisje, hoe vaak zie en hoor je niet over mensen rond die leeftijd snel afgeleid in verkeer, te hard, niet aan de regels houden, voorrang nemen ipv recht ophebben enz noem maar op. Zie ze hier dagelijks voorbij komen, zelf ook al de nodige ellende mee gehad als ik met mn paard over de weg heen ging.
slimmerik schreef:Desiree schreef:Sja, mannen achter het stuur, bloed aan de muur!
Dat kun je van ieder ongeluk zeggen dus.... Het heet niet voor niets ongeluk!! Het is gewoon domme pech. En had veel erger kunnen aflopen. Had ook fietsers kunnen raken hierdoor...
slimmerik schreef:Wat een suggestieve opmerking zeg.....Het woordje misschien komt wel erg vaak voor.....