Ketaki schreef:en wat als de combinatie niet gaat klikken dan?
wie gaat madorijke dan rijden?
madelijne weer
kan iemand me hier antwoord op geven
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ketaki schreef:en wat als de combinatie niet gaat klikken dan?
madelijne weer
Ketaki schreef:Ketaki schreef:en wat als de combinatie niet gaat klikken dan?
madelijne weer

Citaat:Als jij een paard koopt denk je toch ook niet van te voren....wie zal ik hem laten rijden als het niet klikt?
Ik heb Rien op véle moeilijke paarden weg zien rijden en heb er dan ook de volste vertrouwen in dat het ook met dit paard helemaal goed gaat komen!!
Ketaki schreef:lijkt me toch dat je eerst een paard uitprobeert voor het klikt
Ketaki schreef:lijkt me toch dat je eerst een paard uitprobeert voor het klikt
MissJ schreef:Ketaki schreef:lijkt me toch dat je eerst een paard uitprobeert voor het klikt
Hmm,, ik weet niet hoe jij rijdt, maar ik kan na 1x rijden of een hele korte periode niet al zeggen dat het klikt of niet. Je moet toch aan elkaar wennen.
Ik vind dit ook een rare gedachtengang, zoals hierboven al gezegd wordt, denk jij bij de aanschaf van een paard wat je gaat doen als het niet wil?
Ik vraag me eerlijk gezegd af waar jouw interesse vandaan komt.
Ketaki schreef:Ketaki schreef:en wat als de combinatie niet gaat klikken dan?
madelijne weer
Lielle schreef:Niet getrouwd (voor zover ik weet) maar wel al jaaaaren een stel.
Suzanne F. schreef:Lielle schreef:Niet getrouwd (voor zover ik weet) maar wel al jaaaaren een stel.
Jawel wel getrouwd hoor, sinds kort.
Een tijd geleden was al bekend gemaakt dat ze gingen trouwen. Dat zal inmiddels wel gebeurd zijn.
Lielle schreef:dat kan, maar Vrees kan ook. Mag je zelf kiezen
)
Ik heb iig nog gewoon mijn eigen naam, heb zelfs niet overwogen om dat anders te doen. Kom op, ene beetje feminisme kan geen kwaad. Citaat:Naamgebruik
Een Nederlander verliest door een huwelijk nooit de eigen familienaam.
Maar u kunt er wel voor kiezen om op een andere wijze aangeschreven te worden (op schriftelijk verzoek). U kunt kiezen voor de naam van u partner gevolgd door uw eigen naam of voor uw eigen naam gevolgd door die van uw partner. U kunt ook aangeschreven worden met uitsluitend de naam van uw partner. Wanneer u geen keuze maakt dan wordt u aangeschreven met uw eigen familienaam.
In officiële documenten zoals uw paspoort en uw rijbewijs zal echter altijd uw eigen geslachtsnaam worden vermeld met eventueel de toevoeging echtgenote of echtgenoot van ?? Voor personen die niet de Nederlandse nationaliteit bezitten wordt gehandeld overeenkomstig hun eigen nationale wetgeving op dit gebied. Het formulier met betrekking tot uw naamgebruik krijgt u na de huwelijksvoltrekking thuis gezonden met daarbij een antwoordenveloppe.