Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
peetje82 schreef:volgens mij de weg naar schoondijke ja,
zielig he?!
Dit was idd een bitter ongeluk. Desiree schreef:Was er schaduw aanwezig? Mijn paarden staan de hele dag buiten maar ze kiezen er niet voor om in de zon te staan. Ze staan 90% van de tijd onder de overkapping.
Myukii schreef:Wat onwijs sneu, voor het paardje, de 'redders' en de eigenaar..
Vind het ook wel vreemd dat mensen gaan oordelen over een situatie die ze helemaal niet kennen. Zeker deze reactie: 'Bah waar was de bak met vers schoon drinkwater?' vind ik ontzettend oneerlijk.
Als je niet weet hoe het daar is, reageer dan niet, of op een normale manier..
CarpeDiem schreef:DE precieze oorzaak zal nooit boven water *beetje verkeerd gekozen woorden nu* komen. Men kan alleen maar gissen over het hoe en wat. Een paard kan wel degelijk warmte bevangen raken, en zeker omdat hier in nederland dit soort hitte niet vanzelf sprekend is (in portugal en egypte wel). Maar of dat de oorzaak is zul je nooit weten.
Ik wil iedereen die toch heeft geprobeerd om t beestje te redden een grote pluim geven. de eigenaren van het diertje heel erg veel sterkte wensen! En alle mensen die oordelen zonder de situatie te kennen: Denk eerst na voordat je allemaal verwijten typt. Als je de precieze omstandigheden niet kent heb je geen recht van oordelen daarover!

Arm paardje, arme mensen die geprobeerd hebben m te redden, arme eigenaars..
Drama..