veulentje gedumpt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lampjerulez

Re: veulentje gedumpt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 12:05

het is eigenlijk wel vreemd. ik denk niet dat de eigenaren het veulen werkelijk gedumpt hebben. Ik hoop het in elk geval niet.

Wel gaaf eigenlijk dat iedereen dacht dat het tuckje was, zo zie je maar weer tuck heel de paardenwereld is naar je op zoek. (ik klikte namelijk dit topic aan om dezelfde reden Tong uitsteken )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 13:58

is inderdaad niks over terug te vinden, maar wat is er met dit veulen gebeurt dan? is het al door iemand geaddopteert?

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 03:31

Shanna schreef:
is inderdaad niks over terug te vinden, maar wat is er met dit veulen gebeurt dan? is het al door iemand geaddopteert?

het veulen ( 1 dag oud) is over het hek gezet bij een weiland in nieuwlande, daar stonden al shetlanders. eigenaren van die pony's en land , hebben het veulen opgemerkt en zorgen er nu voor.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 12:43

kan niet zijn dat 1 van die merries bevallen is??

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 17:17

Lynn_Nikita schreef:
kan niet zijn dat 1 van die merries bevallen is??

zou kunnen maar dan zou ie toch bij die merrie lopen... (volgen)

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 11:19

Er zijn zat zieke mensen, die hun vulen dumpen.. Als iedereen liefdevol met hun paarden omgingen dan hadden we het probleem ook niej meer van verwaarloosde paarden, en dat zien we helaas nog te vaak terug.
Dit is dus gewoon iemand geweest die een veulen heeft gekregen maar deze niet wou dus hem maar bij een stel andere shetlanders heeft neergezet. Zo;n hart hadden die mensen nog wel. je ziet vaak zat dat het veulen ergens alleen neer wordt gezet en het dan helemaal niet overleefd.

Als het veulen gestolen was dan hadden de oude eigenaren van het veulen denk ik wel contact opgenomen na het zien op tv.

ik hoop dat het met tuck goed afloopt. Dat die nu ook zo goed verzorgd wordt, maar natuurlijk weer naar zijn moeder terug komt.

Die mensen zijn gewoon gek die dit soort dingen doen, maar helaas gebeurd het nog te vaak!

Sammy78

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 12:01

he kan dat veulen niet naar de eigenaren van Tuck. Zolang Tuck niet terecht is en de moeder van dit veulen, misschien een ideetje?

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 19:49

Wat lopen er nogsteeds een gekken op deze aarde..
Zoiets doe je neit!