Ik wou dat die examens al gedaan waren, want dan ga ik enkele dagen bij Edward en Nicole op proef! * nu maar terug naar mijn nederlands studeren!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sammie_44 schreef:Ohja?? Haha.. okeIk ben het niet eens met Tiessie, Lingh is leuk om te zien onder het zadel, maar als je hem zo ziet staan, loop je er met een boog omheen.
Krack C is een erg modern paard, Lingh is erg ouderwets en zelfs een beetje ordinair qua bouw.
silvana schreef:Ik vind het niet meer dan normaal dat er gevraagd word niet te flitsen.Behalve voor het paard,is het ook voor de ruiter nog eens irritant.Jammer dat sommige mensen alleen maar in het belang van een foto denken.
Zelfs als je op de tribune zit,na een avond zie ik soms scheel van de flitsen.
sammie_44 schreef:Ohja?? Haha.. okeIk ben het niet eens met Tiessie, Lingh is leuk om te zien onder het zadel, maar als je hem zo ziet staan, loop je er met een boog omheen.
Krack C is een erg modern paard, Lingh is erg ouderwets en zelfs een beetje ordinair qua bouw.
idje schreef:Iemand een idee waarom Anky Salinero niet gestart heeft?
Wat die benen betreft, daar is Gal niet uniek in hoor.
Ik verbaas me geregeld over de 'onzichtbare' hulpen van deze en gene.
Vooral bij de wissels. Sommige mensen springen er haast af.![]()
Maar goed, voorlopig presteren de meesten van ons (incl. idje) niet beter, Toch?
___iris___ schreef:Vet CoOwll!! Hij was 3 Junii nOg op Onzee Manege,, K heb Handtekening:D njaa xxxjeeszzzz
polly_amigo schreef:Yes, Eindelijk wint Edward eens de strijd!