Liezel1 schreef:Sammie schreef:en?? komt het "vaker" voor?Prijzen van 2,5 miljoen komen ook niet 'vaker' voor. Anders wil ik wel weten waar jij werkte
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Liezel1 schreef:Sammie schreef:en?? komt het "vaker" voor?Prijzen van 2,5 miljoen komen ook niet 'vaker' voor. Anders wil ik wel weten waar jij werkte

trudydejong schreef:Ik heb het idee dat het krantenknipsel wel wat verdraaid is. Ik kan toch ook geen hypotheek nemen op mn paard?
Zal dan toch eerder het pand zijn waar ze dat op hebben gehad.
En meestal gaan ze dan eerst het inventaris endergelijk verkopen dan het gehele pand. Misschien hebben ze het zo dus ook bij hen gedaan....
(ik weet het ook niet hoor....)
en als je een heel goed verhaal hebt , dat ze het vanzelf wel weer terug gaat verdienen met nakomelingen en embryotransplantatie en niet te vergeten ze zou naar de Olympische spelen gaan,
wie weet zag de ING dat ook wel zitten.. Maar goed het blijft een treurig
verhaal dat het paard hier zo de dupe van moet worden.. esilep schreef:2.5 milioen euro? Ik wist niet dat paarden zo duur kunnen zijn! Wat voor een paard is dat dan?
Senja_x schreef:\we kunnen hieruit alleen maar leering trekken hoe om te gaan met paarden en niet economische en of persoonlijke belangen zwaarder te laten wegen. Dit verhaal kent alleen maar verliezers. Wij als paarden liefhebbers, de eigenaar, de bank, de kopers.
Laat het een les zijn voor iedere partij