Weer levenslang geeist tegen de beul van twente.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

alex66

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 19:46

levenslang en de sleutel weggooien

Amy77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 19:58

Ook ik had graag het rechtssysteem anders gezien. Helaas heeft minister Donner af en toe een duwtje nodig, gelukkig luisterd hij af en toe wel
Levenslang, sja, dat hij gek is, is duidelijk, zo gek dat hij denkt dat hij hoger beroep kan winnen had ik hem ook verwacht, maar dat er een moord voor nodig was deze man achter slot en grendel gezet zou worden..nee, diep triest voor alle mishandelde dieren en hun gedupeerde eigenaren..die worden haast niet meegenomen in de zaak, zij dienden alleen voor "de druppel" ..

Mensen, wat zou ik graag eens tegenover die Rudolf zitten en hem wat vragen willen stellen. Hoop dat behandelaars veel van hem kunnen leren en het rechtssysteem wat vaster komt te staan.

Rienepien_

Re: Weer levenslang geeist tegen de beul van twente.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 20:27

Wat moet je met zo iemand?
wat verdiend zo iemand? net zoveel leed als hij bij alle dieren heeft aangedaan? ikzelf denk dat dit geen optie is...deze man is echt gek!!!!!!! levenslang...dat tbs gedoe heeft geen zin...hij gaat toch door!

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 21:16

Levenslang! En als hij zelfmoord pleegt, spaar t de overrheid ook nog geld ook

Poehee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 22:02

Gewoon weg afmaken!!!

the_nollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 09:48

Opruimen zon kerel, gevaar voor alles wat hij tegenkomt.....

zorro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 11:07

Idd levenslang, ik zou alleen maar blij zijn als hij zichzelf van kant maakt! En dan hoop ik dat het hem flink veel pijn doet, en dat ze hem daarboven nog even flink straffen. Stomme idioot dat het is.

A2013

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 11:13

Sommige mensen zetten hier doodstraf neer. Dat lost toch niets op? Hij wil zelf al zelfmoord plegen..
Gewoon levenslang voor deze mafkees!

Rashja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 11:19

Olympia schreef:
Van mij mag hij levenslang hebben..

Ik snap trouwens niet dat mensen in hoger beroep durven te gaan, na wat ze allemaal hebben aangericht...

Waarschijnlijk weet hij zelf niet eens wat hij fout doet.
Van mij mag hij ook levenslang op gesloten worden.
Ik zal hem liefst zelf helemaal afbeulen zo dat hij flink mag lijden en dat hij smeek om zijn leven te laten beeindige.
Maar ja het zal wel bij dromen blijven.
Zal me niets verbazen als hij over een paar jaar weer vrij man is.
Zo achterlijk zijn ze hier in nederland.
Alleen als iemand een belangrijk iemand vermoord of een beroemt iemand krijgen ze levens lang.
Vermoord je een gewoon burger ben je zo weer vrij.
Laat staan een dier dan ben over een dag weer vrij.

MissJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 13:35

Wat ze met hem doen boeit me weinig, als ze die gek maar nooit meer loslaten.

geluksvogel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 17:23

levenslang moet hij krijgen! ben je gek om een zwerver neer te stekken en ong. 20 schapen en pony's te verminken?!!!! ik denk echt dat hij niet goed bij zijn hoofd is. levenslang mijn motto!

Only_Tom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 19:17

Aan een paal vast binden, en je uitleven hoe hij dat bij dieren ook heeft gedaan, zwerver.

Die man is ziek in zijn hoofd

Marjon_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 10:50

levenslang is het beste voor die akelige vent hoe durf hij gvd

dingetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 10:56

Ik las gisteren in de krant dat TBS-experts hem te gestoord vinden voor TBS. Moet je nagaan hoe gek of die man is...

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-06 11:07

Citaat:
Rudof K. doodde 'uit wraak' op zijn tbs-tijd
Rudolf K. is zelf gaan geloven, dat hij mensen en dieren doodde en verminkte om 'wraak' te nemen op zijn vroegere tbs-behandelaars in het Rekkense Oldenkotte. 'Het was een rekening die vereffend moest worden', zei hij gisteren bij het Hof.

'Er is momenteel gewoon geen goede behandeling beschikbaar voor zijn extreme stoornis. En er zijn ook geen aanwijzingen dat er op dat terrein grote sprongen voorwaarts worden gemaakt', aldus de deskundigen P. Geurkink (psycholoog) en P. Ronhaar (psychiater) van het PBC. 'Het enige wat wij kunnen doen is symptoombestrijding. Maar zijn gestoordheid blijft bestaan.' Het toedienen van libido-remmende injecties is zo'n symptoombestrijding. 'Maar of dat helpt weten we niet.' De experts geloven evenmin dat K's aandoening naar mate hij ouder wordt 'zal doven'. 'Het komt wel eens voor, hier hebben we geen aanwijzingen.' 'Als hij tbs krijgt, zal dat gedurende langere periode maximaal gesloten moeten zijn.' Zij adviseren het Hof voornamelijk tbs op te leggen, 'om te voorkomen dat hij anders misschien onbehandeld in de samenleving terugkomt. 'Daar is hij dan een acuut gevaar.' Gisteren werd opnieuw levenslang tegen K. geëist de advocaat generaal ziet niets in een celstraf met tbs. 'De samenleving moet blijvend tegen hem beschermd blijven.' K. werd in 1986 veroordeeld tot zes maanden cel met tbs voor een poging tot verkrachting. K. bleek echter zo onbehandelbaar, dat de tbs liefst zeventien jaar duurde. Inclusief een lange periode van proefverlof, waarbij hij in Enschede ging wonen.

'Ik heb in de tbs mijn vrouw niet meer kunnen zien, mijn kinderen niet, mijn broers en zussen niet... Die pijn voel ik nog steeds en dat verwijt ik ze tot op de dag van vandaag. Eigenlijk had ik degenen die mij pijn deden moeten pakken, maar ja... Ik kon mijn daden niet op hen uitvoeren daar kwam mijn woede tegen anderen vandaan.' De dwangverpleging werd in december 2003 opgeheven. Hij misleidde zijn begeleiders. Zij dachten dat het met K. de goede kant op ging, en merkten tijdens proefverlof niets van zijn gruweldaden: de moord, de steekpartijen en de tientallen dieren die hij doodde en verminkte. K: 'Ik heb in tbs niets geleerd. Ik knikte op het juiste moment, maar dacht: barst maar.' Hij verzon zelfs een relatie met ene 'Bianca', die hij zo levensecht beschreef dat iedereen geloofde dat zij bestond.

Uiteindelijk kwam K. dus gevaarlijker uit de tbs, dan hij er in 1986 in ging. De experts van het Pieter Baan Centrum erkennen dat volmondig. Ze zeggen niet uit te sluiten' dat K. door zijn 'mislukte tbs' inderdaad een grotere haat heeft opgebouwd. Maar ze zijn ervan overtuigd dat hij vroeg of laat ook zonder tbs tot zijn gruweldaden zou komen. 'Hij heeft qua gevoel een grote leegte. Hij zoekt prikkels om die leegte te vullen in een oncontroleerbare mix van agressie en lust. Die prikkels moeten steeds intenser zijn. Hij heeft geen geweten, is overactief op seksueel gebied en extreem psychopatisch.' Hun conclusie: niets is hem uiteindelijk te gek. K. beaamde het. Zonder gevoel, zonder schaamte. Net als eerder bij de rechtbank in Almelo. Hij leek er eerder genoegen in te scheppen om zijn daden op te biechten. Zoals het doden van Frank Storm, die weerloos in het Volkspark lag te slapen. K. stak hem in de hals, zijn borst en sneed de geslachtsdelen af. 'Toen ik wegging lei ie nog te trappelen. Mijn enige fout was dat ik zijn radio meenam.' Storms radio werd namelijk in K.'s huis teruggevonden.

Of over de dieren, waarbij hij geslachtsdelen afsneed en ook flinke stukken vlees pakte. 'Je legt een schaap zo op z'n rug, je snijdt en klaar. Simpel.' Het vlees at hij op. 'Wel zo gemakkelijk.' Met de geslachtsdelen deed hij thuis seksspelletjes. Een keer bakte hij ook een geslacht op - 'je weet nooit of het lekker is'. K's advocaat H. van Denderen pleitte voor een beperkte celstraf met tbs. Maar voor advocaat-generaal E. Julsing is voor deze wreedheden maar één straf op zijn plaats: levenslang. 'De maatschappij moet voor altijd tegen hem worden beschermd.' Het hof doet op 13 juni uitspraak.

http://www.enschede.tctubantia.nl/ensch ... bs_tijd?h=

Hier lees je hoe gestoord die vent is...

Only_Tom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 11:36

waarbij hij geslachtsdelen afsneed en ook flinke stukken vlees pakte. 'Je legt een schaap zo op z'n rug, je snijdt en klaar. Simpel.' Het vlees at hij op. 'Wel zo gemakkelijk.' Met de geslachtsdelen deed hij thuis seksspelletjes. Een keer bakte hij ook een geslacht op - 'je weet nooit of het lekker is'

Ben je dan ziek of ben je dan ziek...
Daar was een 'normaal' mens toch nooit in op gekomen?

furora

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 14:13

Poehee schreef:
Gewoon weg afmaken!!!

Sluit ik me bij aan, iedere cent die er aan uit gegeven wordt is er een te veel !

VDB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 18:56

Ik zou dolgraag zo'n man op HETERDAAD willen betrappen.... Dat zou schitterend zijn! Maar ik sta niet voor mijzelf in.....
Nederland is te softy voor wat betreft "straffen"! De doodstraf gun ik hem niet. Dat is te mooi voor hem. Hij moet blijven leven en VEEL LIJDEN hem het gevoel laten geven dat ie in een HEL is, net zoals de dieren dat hebben ervaren! Dat die man uberhaubt ook een vrouw en kinderen heeft.... Gadverdamme, het idee al.... Ik kots echt bij het idee.

Rashja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 10:16

Je zal zijn vrouw of kinder maar zijn.
Ook leuk te weten dat je dan zo ziekelijk gestorde vent of vader hebt.

Nederland is gewoon echt veel te soft tenzij je de koningin of een van de minister aan valt moet je dan maar eens kijken.

NuggT

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 12:00

Het enige wat zo'n dierenbeul verdient is levenslang.
Laat hem daar maar lekker weg kwijnen.
Wie doet nou zoiets vreselijks?
Gruwelijk gewoon....