Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Duke schreef:Het alternatief is een DNA-profiel, maar ik wil niet weten wat dat kost.
ranna schreef:Duke schreef:
Het alternatief is een DNA-profiel, maar ik wil niet weten wat dat kost.
Ik denk idd dat je dat niet wilt weten. Veel mensen laten namelijk chippen omdat het verhaal in de wereld is geholpen dat DNA laten vaststellen zo vreselijk duur is.
Hou je vast: DNA is ca. € 15,00 duurder dan chippen.
Hoop dat je nu niet te erg teleurgesteld bent en je jezelf nu voor het hoofd slaat Veel mensen die dat horen zeggen dat als ze dát hadden geweten ze voor DNA hadden gekozen.
Duke schreef:En het laboratorium werk dan? Het DNA-profiel opstellen? De database? Zijn die kosten idd niet zoveel hoger dan chippen?
Ik heb mijn paarden laten chippen toen ik nog niet op de hoogte was van DNA en omdat ik ook niet direct op de hoogte was van de 'bijwerkingen'. Mijn DA waarschuwde mij dat ik moest chippen om grote boetes te voorkomen met transport. Het leek allemaal vanzelfsprekend.
Maar even ontopic:
De hele discussie over de gevolgen van het bericht dat paarden in beeld zijn bij het ministerie heeft mij op een idee gebracht. Ik ga dit eens uitzoeken wat nu de concrete gevolgen zijn. Ik ben zelf redacteur en dit lijkt mij een goede aanleiding voor en artikel.
Citaat:duke schreef
Maar even ontopic:
De hele discussie over de gevolgen van het bericht dat paarden in beeld zijn bij het ministerie heeft mij op een idee gebracht. Ik ga dit eens uitzoeken wat nu de concrete gevolgen zijn. Ik ben zelf redacteur en dit lijkt mij een goede aanleiding voor en artikel.