Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fresco schreef:Hier geniet ik nou echt van!
(als grote PB fan!)
En de mensen maar zeggen dat het een pony is....
Nou hij kan verdomt goed lopen als een pony!
Nistria schreef:bizzybijtje schreef:Cool!! Heb Painted nog nooit zien 'dressuuren;)'
wel zien springen dan?
marcolemar schreef:dat negatief getinte persbericht is idd te vinden op www.eurodressage.com ...
Stennisje schreef:Ik heb PB en zijn vader bij de show van Van Uytert gezien en ik denk dat PB verder gaat komen dan Grib.
Zoals PB gaat zitten in de piaffe, en overal lijkt ie veel meer kracht te hebben.
Als straks de ervaring er is...
RobvdPK schreef:Voor een goed begrip, ik vind Anky een super chauffeur, maar de GPS in Hansbeke was niet 'geweldig', en het was zeker geen 'topprestatie'. Verzet in de piaffe (en geen klein beetje), een paar tactfouten in de passage, korte eenvoudige wissels, en zeer matige pirouettes... Anky is een ongelofelijke concoursruiter, en ze blijft altijd en overal punten pakken (bv in de verruimingen), maar dit kon ze in principe nooit meer compenseren.
marcolemar schreef:Dit is dus een zinloze discussie want zij kan zich zelf niet verdedigen...
marcolemar schreef:Met andere woorden, als Nelson Mandela dressuur zou rijden, kreeg die metéén 95 procent, en dat zou jij dan ook terecht vinden.Dus die milde jurering zal wel te maken hebben met torenhoog respect dat de juryleden voor Anky hebben en terecht!!!
RobvdPK schreef:Met andere woorden, als Nelson Mandela dressuur zou rijden, kreeg die metéén 95 procent, en dat zou jij dan ook terecht vinden.
Ik geloof dat iedereen op dezelfde manier zijn punten moet verdienen, of het nu om Jan, Mieke, of Anky van Grunsven gaat.
Rob