Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
snowdon schreef:Erg apart!
Hij is nu al even groot als een grote standaard ezel, lijkt het wel...
Ik ben ook wel benieuwd naar de redenering en een foto van de ezelhengst! En natuurlijk zeer benieuwd hoe Jack the Mule uitgroeit
Overigens vind ik de reacties over het nut, een beetje eh.... nutteloos! Elke overdachte daad heeft een nut, wacht eerst eens af voor je oordeelt. En niet alleen de fokkerij of de sport dienen als nuttig.
sjietaah schreef:Nutteloos dier omdat hij onvruchtbaar is, hoorde ik ook iemand zeggen.. Waarom is een dier nutteloos als ie onvruchtbaar is.. Als jou merrie geen veulens kan krijgen ruim je haar toch ook niet op.
1Flashke1 schreef:Wat een schatje! Misschien kan je hem wel africhten en
er dressuur mee gaan rijden!Of voor het karretje zetten.
Lijkt me leuk.
In ieder geval, het blijft een schatie!
snowdon schreef:Zou je met een muildier officieel mee mogen rijden met wedstrijden voor paarden? Ezels worden in NL uitgesloten toch?
sjietaah schreef:1Flashke1 schreef:Wat een schatje! Misschien kan je hem wel africhten en
er dressuur mee gaan rijden!
Of voor het karretje zetten.
Lijkt me leuk.
In ieder geval, het blijft een schatie!
Nee, dat meen je niet
Volgens sommige mensen hier kun je geen dressuur rijden met een koudbloed (shire), laat staan met een muildier..
Is allemaal verloren tijd joh..
Het zou wel opvallen als je in de ring verschijnt, hij zal vast goed kunnen luisteren, zeker met die oren
1Flashke1 schreef:
Njah.....
Een Fries is toch ook een koudbloed volgens mij? Of heb ik het weeral eens fout?
sjietaah schreef:1Flashke1 schreef:
Njah.....
Een Fries is toch ook een koudbloed volgens mij? Of heb ik het weeral eens fout?
Eigenlijk was mijn opmerking een steek onder water naar een topic wat loopt op PP..
Maar een fries is een warmbloed.. Heb ik ook pas gehoord hoor..
Maar goed.. Nu weer back on topic
Citaat:Geweldig 't is geboren we dachten er nog aan!
Ben benieuwd of het aan de verwachtingen voldoet?
Als ik het goed heb ging het om een spaans ezelras wat ze proberen terug te fokken. schitterend, ben benieuwd wat ze er in spanje van vinden!