Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BasjeGuwrl schreef:Eigenlijk is het allemaal niks, en een DNA registratie is verdomde duur heb ik gehoord.
ranna schreef:Bij mijn weten is het brandverbod niet EU geregeld alleen in NL verboden.
En verder kan ik alleen maar zeggen: www.invisio.nl/antichip
Als jullie die foto's hebben bekeken en verklaringen van DA gelezen worden de meningen wellicht iets genuanceerder.
maximiliaan schreef:Nou ik niet..
En tatoeren is heel anders.. dan wordt er inkt met een naald ingespoten.. Branden gaat met stikstof.
Als het bij jullie pijn deed kan, maar hou er wel rekening mee dat een paard een veel dikkere huid heeft, zoals ik al vaker heb gezegd ook van leer, dus zal dit veel minder voelen dan een mens die maar 3 hele dunne lagen heeft!!
Schimmelig schreef:ranna schreef:Bij mijn weten is het brandverbod niet EU geregeld alleen in NL verboden.
En verder kan ik alleen maar zeggen: www.invisio.nl/antichip
Als jullie die foto's hebben bekeken en verklaringen van DA gelezen worden de meningen wellicht iets genuanceerder.
Zou het aan de 'chip' liggen, of aan de DA die de chip zet!?
Brandmerken is gewoonweg barbaars, chippen is (eigenlijk) ook niet nodig (slinkse manier van de overheid om extra geld 'paardenbelasting' te innen, vind ik het) ... Waarom niet DNA identificatie, dat werkt prima en is heel accuraat!
Adrienne schreef:Voor die gene onder de pro brandmerken omdat het geen pijn zou doen. Een paard wat getraumatiseerd raakt sluit zich af en reageerd dus totaal niet meer.
Hoe dom kunnen mensen hier zijn, een huid waar genoeg zenuwuiteinden zitten om een vlieg te voelen landen, voelt volgens sommige hier niet dat er een heet ijzer op wordt gedrukt . DUHHHHHHHHHHHHHHHH!