Ik kreeg net telefoon van een vrouw die een haflinger heeft gezien die op Marcus leek. Dat daar normaal alleen shetjes staan en sinds vandaag ineens een haflinger, ze heeft de foto uitgeprint en gaat kijken of het hem is. Ik hoop het zo.
jacimatho: bedankt voor de tips, ik stuur Swieb dalijk een pm
KindnessM: Idd, die anderen staan nu gewoon rustig nog op stal.. Er is ook ver niks weg. Er lag nogal wat buiten op de stoel en dat is er allemaal nog.
Echt erg zeg! Ik zal ook mn ogen open houden in de buurt van Geleen. Waar stond ie, welke plaats? Kunnen het mensen uit de buurt zijn geweest? Zijn ze met een trailer geweest of weet je dat niet? En waar kunnen we je paardje aan herkennen?
en heb je die foto al gezien ik hoop het zo voor je dat het hem is.. Oe.. kenne ze zelf geen paard kopen dan stelen daar los je niks mee op ik hoop het zoo voor je dat je hem terug vind.. sterkte !!!
Oh, ik ben helemaal in paniek, mijn paarden staan een paar straten verderop..... Vanavond laat nog maar kijken. Ik weet niet goed wat ik moet doen. Ik heb thuis ook niet de mogelijkheid om te neer te zetten.....
Ik kreeg net weer een telefoon en helaas is het hem niet Dus ik zal weer verder moeten zoeken
MysticTinker: Hij stond in Wessem, iedereen zou het gedaan kunnen hebben, en ik denk idd dat hij hem met de trailer heeft vervoert, uhmm hij heeft niet echt een speciaal kenmerk, hij is in iede geval vreselijk dik..
NadjaThaBest: Ja dat wel
vivanes: Ik hoop dat ze die van niet ook stelen. Ik gun het niemand
Is Wessem niet een beetje in de buurt van Beers? Er zitten in Beers 2 handelaren.. 1tje is mijn moeders oom, maar die koopt niet zoveel pony's meer. Maar die andere koopt veel haflingers... Een vriendin van mij rijdt daar pony's, ik zal haar dit eens zeggen. Misschien komen ze hem wel tegen.
@vivanes: Oke.
*Edit: ik heb al een mailtje verstuurd naar haar.
Laatst bijgewerkt door marloe op 17-04-06 19:50, in het totaal 1 keer bewerkt
ooh wat vreselijk voor je ! mischien kan je der nog een iets duidelijker foto op zetten ! ik hou me ogen open , ookal woon je ver weg! ik hoop voor je dat je hem terug vind ben der voor je
Wat vreselijk! Moet gelijk aan mijn pony denken, die staat bij mij om de hoek... Ik zal ook hier in de buurt voor je kijken, hij kan overal zijn natuurlijk. sterkte!