En gelijk dat record vestigen natuurlijk...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sjoert schreef:Als je op de link klikt van het artikel, zie dat er ook 1 reactie is over het feit dat er op de foto bijna niemand te zien is met een cap.
Dat vond ik wel weer een typische reactie.
Roane schreef:Hmmn, met zo'n grote groep in wilde gallop over het strand, daar ben ik ook een beetje huiverig voor.![]()
Roane schreef:Ik schrok al, hihi.
Maarja, meerijden met een groep van 100 ruiters doe ik niet dagelijks...
Roane schreef:Kunnen we dat ook niet eens organiseren? Bokt-paardenstrandrit?
Roane schreef:Ik schrok al, hihi.
Sammie schreef:Roane schreef:Kunnen we dat ook niet eens organiseren? Bokt-paardenstrandrit?
Veel succes.
Ik hoop van harte dat het jou wel lukt. Ik en enkeling heb het nl. al eens geprobeerd. Ruim andershalf jaar geleden. Dat record ga je zeer waarschijnlijk niet redden, aangezien je dus minstens 10.000 paarden nodig hebt. Waarom zul je vragen. Aanvraag voor record moet van tevoren bij het Guiness Boek of Records. Antwoord zal iets zijn in de trant van. minstens x aantal, want er zijn paardenevementen ergens in land zus en zo waar dus 10.000 paarden (ja echt waar) aan meedoen. Ook de lengte e.d. zijn onder voorwaarden. Je hebt een vergunning nodig, ehbo moet aanwezig zijn ect ect. Ik zal denk ik nog wel ergens de voorbereidingen nog wel op schijf hebben staan, zeker weten doe ik het niet. Kan altijd nog een keertje voor je zoeken. Maar veel succes.Roane schreef:Ik schrok al, hihi.
Elk jaar de mogelijkheid om met stroa mee te rijden. Ruim 100 ruiters met paarden doen er dan mee, o.a. in Burgh-Haamstede, Renesse en Noordwelle.
EricPrast schreef:Tsjah, dat met die caps is wel een beetje slordig. Op 5 november jl heeft de ijslandervereniging voor Noord-Holland, Hestagaman, een strandrit gehouden bij Callantsoog waaraan bijna 200 (194 ofzo) ijslanderruiters deel hebben genomen. De organisatie had ruimschoots onder de aandacht gebracht dat rijden met cap verplicht was en ik heb dan ook inderdaad NIEMAND zonder cap zien rijden. Zo kan het dus ook!
Roane schreef:Kunnen we dat ook niet eens organiseren? Bokt-paardenstrandrit?