Gelukkig dat ze afgepakt zijn
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
emmaatjuh schreef:hoe kun je zoiets doen bij een paardje..![]()
ik zou zo iets wel is willen doen bij die mensen.
Elsemieke schreef:emmaatjuh schreef:hoe kun je zoiets doen bij een paardje..![]()
ik zou zo iets wel is willen doen bij die mensen.
Beetje onrechtvaardig; jij vind dat het verboden is om een paard te mishandelen, maar omdat hij dat wel gedaan heeft wil jij dat ook maar bij hem doen?? Dan doe je dus wat je zelf nogal stom vind. Dat is dus pas stom!
Ik vind het sneu voor de dieren, hopelijk komen ze dr weer helemaal bovenop!
ik_rij_z schreef:jeEtJJ, wATT ZielUgH,
StomMe MenSen
jomaro schreef:Er zijn nu een hoop mensen boos op de boer uit wagenberg, en wensen hem van alles. Maar wie heeft nu eigenlijk die pony's zo verwaarloosd? Hij heeft ze al mager en onverzorgt gekocht. Op een veemarkt zou een betere controle moeten zijn. Die pony's kunnen dan worden afgemaakt. Want niemand zit te wachten dat die pony's in een wei worden gezet met alleen een baal hooi, toch?
Frekja schreef:Moeten we ook maar - met zijn allen - in de Oostvaarders Plassen gaan kijken, daar zijn vorig jaar 700 dieren verhongerd !!
jomaro schreef:Zeg niet dat hij juist handelt maar als ik vandaag een verwaarloosde pony koopt en die zichtbaar in de wei plaats dan heb ik morgen ook de politie op mijn dak.
Frekja schreef:Frekja schreef:Moeten we ook maar - met zijn allen - in de Oostvaarders Plassen gaan kijken, daar zijn vorig jaar 700 dieren verhongerd !!
Jammer dat jullie dit niet lezen en/of reageren. Staats Bosbeheer is daar de baas. Niet boer Jan, of Piet !!
Jan en Piet zijn te pakken en tgegen SBB durft niemand op te treden , jammer hoor !
Frekja schreef:Frekja schreef:Moeten we ook maar - met zijn allen - in de Oostvaarders Plassen gaan kijken, daar zijn vorig jaar 700 dieren verhongerd !!
Jammer dat jullie dit niet lezen en/of reageren. Staats Bosbeheer is daar de baas. Niet boer Jan, of Piet !!
Jan en Piet zijn te pakken en tgegen SBB durft niemand op te treden , jammer hoor !
Frekja schreef:Ja, dat vind ik ook; ....maar wat kunnen we er aan doen/ tegen doen ?
daantjuhhh schreef:ja ook ik snap het niet hoor.
het is te belachelijk voor woorden.
ik rij wel eens met mijn paard in een hal van een manege.
deze manege is extreem goed voor de paarden en andere dieren,, soms zelfs TE goed, haha.
de paarden en pony's krijgen zelfs een vakantie in de zomer, dan gaan ze allemaal met een vrachtwagen naar een grote volle grasweide en mogen ze 3 weken lekker bijkomen en genieten.
En een poos geleden was er iemand van de dierenbescherming op bezoek.
Er was een klacht geweest over een vieze stal?
Stallen worden daar dagelijks gemest, en netjes gemest.
Deze meneer was dan ook weer rap weg, na het zien van de uitermate goede verzorgende dieren.
Maar goed ik bedoel maar, dan kan na een klacht iemand heeeeel snel komen. (overigens anonieme klacht)
Maar dan worden paarden ECHT verwaarloost en dan word er niet ingegrepen, geen klachten etc..
Ik snap dat niet hoor, want het kan blijkbaar wel.