En zo gevaarlijk is de sport niet, denk dat er meer paarden sterven bij bv military dan hier.
Maar alle sport is gevaarlijk dan.
En ook ik vind de kop zeer respectloos

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
evitatinkle schreef:Als je die ongelukken soms ziet op de drafbaan..
classic_life schreef:ik had gehoord dat het paard gespieds werd door een stok of iets dergelijks
WendyBZ schreef:classic_life schreef:ik had gehoord dat het paard gespieds werd door een stok of iets dergelijks
Paard is na een rondje loslopen door een ijzeren hek gedoken. Paard had o.a. vleeswonden, een slagaderlijke bloeding en een gebroken bovenbeen/schouder. Dat laatste was iets wat niet verholpen kon worden.
WendyBZ schreef:evitatinkle schreef:Als je die ongelukken soms ziet op de drafbaan..
Ik kan in 25 jaar drafbaanbezoek de ongelukken die ik heb gezien zo'n beetje om één hand tellen. Hoeveel ken jij er?
Ik was er helaas ook bij en moet misschien wel even vermelden dat het gemiddelde paard ook niet zomaar door een hek duikt....
evitatinkle schreef:zo dan was je er vroeg bij! In je profiel staat dat je 24 bent
KimH schreef:Hij heeft alleen last van zijn duim, tja en hij vind het natuurlijk ook verschrikkelijk om een paard op die manier te verliezen