Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ze had iets van 87 punten dacht ik ! En ze stond toch aardig wat los. Arg die Nederlanders toch
Zijn we toch ergens goed in
Het was echt een SUPERwedstrijd!!! En nederland staat maar liefst 4x in de top 5 van de wereldbekerronde van vandaag!!!
Klasse gedaan allemaal, helemaal top!!! *kwijl kwijl* Ik heb er geen woorden voor!! Ik kan maar 1 ding zeggen, volhouden in die wereldbekerfinale volgende maand!, ik zal er zeker proberen bij te zijn!!
Suzanne F. schreef:Echt verdiend? Liep ie echt zo apart en beter als eerst?
)heel graag Laurens eens wilde zien rijden heb ik de kür van Laurenns op mijn website gezet.
Verdient? hmm... de overwinning wel, aantal procenten had van mij wel wat lager mogen zijn. Die wissels(maar die zijn nooit echt 100% zuiver volgens mij, hij springt ze altijd zo ''achter-hoog'' maar ja, er zitten geen fouten(telfouten oid) in) 1 pirouette was niet geheel wat het hoorde te zijn en die laatste middellijn. Maar ja, voorlopig doen wij het allemaal nog niet beter

missmiekie schreef:Tja, leuk voor d'rVerdient? hmm... de overwinning wel, aantal procenten had van mij wel wat lager mogen zijn. Die wissels(maar die zijn nooit echt 100% zuiver volgens mij, hij springt ze altijd zo ''achter-hoog'' maar ja, er zitten geen fouten(telfouten oid) in) 1 pirouette was niet geheel wat het hoorde te zijn en die laatste middellijn. Maar ja, voorlopig doen wij het allemaal nog niet beter
)
irish_lady schreef:nette proef, maar niet zo spectaculair als ik ze wel eens gezien heb!
Alleen dan oplager niveau..