Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
CGJ12 schreef:SuuS1981 schreef:Ik geloof dat jij je niet helemaal lekker voelt
Inenten of ruimen.
Anders blijft het dweilen met de kraan open........
Nog geen 5.4H1N variant gevonden?
sjenna schreef:Ik hoop wel dat er mensen zijn die uit de regia lissen en hoofddorp komen, dat ze niet het risico nemen om toch ergens op wedstrijd te gaan en dan doel ik voor al de springkampioenschappen in Blokker dit weekend. Hoofddorp valt namelijk onder Noord Holland.
Th0mas schreef:zo dat is een goede teken
als allemaal op wedstrijd komt en is daar ook rhino geconstateerd wordt er over heel provincie verspreidt
rhino is dus op stal waar me paard staat en als jullie iets wil vragen is de pb box altijd open
Th0mas schreef:zo dat is een goede teken
als allemaal op wedstrijd komt en is daar ook rhino geconstateerd wordt er over heel provincie verspreidt
rhino is dus op stal waar me paard staat en als jullie iets wil vragen is de pb box altijd open
sabje19 schreef:
Verder vindt het een beetje raar dat het nu pas afgelast wordt terwijl er al bijna 2 weken bekend is dat er Rhino heerst in haarlemmermeer.
Er vorige week is er zelfs gewoon in hoofddorp een wedstrijd doorgegaan ondanks alles.
Netje schreef:Netje schreef:
Als je werkelijk niks zinnigers te zeggen heb dan dit soort stompzinnige opmerkingen, plaats dan gewoon niets !!
Dit topic is bedoeld om de mensen die daar zouden starten te informeren.
Ben blij dat er mensen zijn die dit soort risico's wél serieus nemen, net zoals de organistie van deze wedstrijd.
Is dat voor mij bedoeld of voor de ander die je in de quote hebt staan?
Netje schreef:Nee niet voor jou, maar over dat ruimen of enten etc.
Dus voor CGJ12 !
melmzs schreef:ik moet morgen in blokker starten. regio kampioenschappen pony's maar die wedstrijd is niet afgelast. ik heb er nog voor gebeld! maar het gaat gewoon door. is het wel verstandig om te gaan?
Fitzroy schreef:Ik kan me heel goed voorstellen dat de wedstrijden niet doorgaan.
Bij het Ruitercentrum in Lisse zijn ook nog eens 36 stallen gevestigd. (ik heb daar zelf ook met mijn paard gestaan)
Ik denk niet dat die mensen blij zullen zijn met een invasie van paarden ook uit besmette gebieden. Er zijn ook ruiters met paarden uit Hoofddorp geselecteerd. En als het in Voorhout ook is geconstateerd wordt Lisse aan 2 kanten bedreigd.
SuuS1981 schreef:nou ja afwachten maar, ne het erf niet af!