Elke Nederlander kan een dergelijke premie bij dezelfde verzekeraar krijgen tegen dezelfde premie en voorwaarden.........
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
CGJ12 schreef:Tyrza schreef:Het pasje komt
pas van de zomer uit. Maar je krijgt alvast je nummer om van diverse aanbiedingen gebruik te kunnen maken
De dressuurproeven zouden ook per 1 januari beschikbaar zijn...........
( het boekje, anderhalve maand later moet toch kunnen
) VeertjeV schreef:Doet de FNRS hier ook aan mee als je daar bij zit?

Bettine schreef:Kortom: het ligt al in de papierbak.
En van het ZK vind ik het helemaal handig
CGJ12 schreef:Bettine schreef:Kortom: het ligt al in de papierbak.
Me too.
Fijn voor het milieu weer.........
ranna schreef:CGJ12 schreef:Nóg weer een pas erbij. Dáár zit nu iedereen op te wachten.
Doe mij maar gewoon 20% korting op de kosten van de KNHS.........
Mijn idee, mogen ze de pas houden.
Ik wordt echt helemaal simpel van alle passen overal voor![]()
En mss gaat het nu nog geen geld kosten maar dat geld dan tot iedereen eraan gewend is en het wel prettig vind en voila.... dan moet er voor betaald worden. Die truuk is inmiddels al 100 toegepast
bernadet01 schreef:wat is dit nou weer? snap er niks van
Fitzroy schreef:@Tyrza: heb je wel gelezen dat je de korting gestort krijgt op je sportpas?
En dat geld alleen maar kunt besteden bij winkels van de nationale sportpas? Daar heb je dus niet veel aan, je betaalt iedere maand gewoon de volle mep premie.
Niks korting ....
Fitzroy schreef:@Tyrza: heb je wel gelezen dat je de korting gestort krijgt op je sportpas?
En dat geld alleen maar kunt besteden bij winkels van de nationale sportpas? Daar heb je dus niet veel aan, je betaalt iedere maand gewoon de volle mep premie.
Niks korting ....