missmuts schreef:LecyTinker schreef:Ben blij dat deze discussie nu eindelijk eens ten ruste gelegt kan worden...
Met de discussie is op zich toch niets mis? Er zijn heel veel mensen (waaronder ikzelf) die zich juist door deze discussie meer in de anatomie van het paard zijn gaan verdiepen; ook de 'echte paardenmensen' en de wetenschappers. Dat is toch juist prima? Nieuwe inzichten kunnen het welzijn van het paard bevorderen.
Het is alleen jammer dat deze discussie gepaard is gegaan met zoveel negativiteit en persoonlijke aanvallen.
een discussie is ook niet het probleem... brengt idd vaak veel goede dingen met zich mee ook... ik bedoelde eigenlijk dat hele "anky mishandeld haar paarden" discussie...
dat er over de techniek wordt gesproken en onderzoek wordt gedaan is een zeer positief iets, maar dat dit bij vele alleen gedaan word om iemand te kielhalen... dat is natuurlijk een stom iets.
Dus wat dat betreft ben ik blij dat het bewijs is geleverd en dat ze zich daarop kunnen beroepen, want ik geloof dat dit nog niet het laatste woord is dat hierover is geproken.