Dinopino schreef:zal wel aan mij liggen maar volgens mij is het een koe
Hij was waarschijnlijk erg verstijft.. Niet gek met dat ijskoude water! Gelukkig is het allemaal goed afgelopen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dinopino schreef:zal wel aan mij liggen maar volgens mij is het een koe

sharonaollie schreef:Beetje raar![]()
Het lijkt wel of de achtergrond bewerkt is?! [bomen]
En als je naar de eerste foto kijkt.En bij zijn rug ,heeft dat paard veel meer wit..En het zwarte loopt anders...
En ten derde de foto´s zij upgeload bij imageshack.En dat is meestal prive gebruik![]()
Of zou dit met een mobiele telefoon zijn gemaakt --?
En als het een koe zou zijn.. Waar zijn ze uiers en zijn gesplete hoeven of hoe je dat ook zegt

sharonaollie schreef:Beetje raar![]()
Het lijkt wel of de achtergrond bewerkt is?! [bomen]
En als je naar de eerste foto kijkt.En bij zijn rug ,heeft dat paard veel meer wit..En het zwarte loopt anders...
En ten derde de foto´s zij upgeload bij imageshack.En dat is meestal prive gebruik![]()
Of zou dit met een mobiele telefoon zijn gemaakt --?
Jolliegirl schreef:hij was niet gewond, het rode/bruine wat je op de foto ziet was modder van het veen... of wat dan ook waar ie in stond
Sja ik ga in het land ook niet elke plas water afzetten hoor.. de meeste paarden zijn slim genoeg.. maar in zo'n natuureservaat begrijp ik het best, wel goed dat ze er optijd bij waren..!!

Tyrza schreef:Wat denk jij dan? Zijn benen zijn helemaal stijf van de kou en shock. Vrijwel alle paarden die ik heb meegemaakt welke in het water waren gevallen hadden van shock zulke strakke ledematen.
Altijd triest zoiets, maar gelukkig is hij gered! Nu maar hopen dat hij er niets aan over heeft gehouden.
Dinopino schreef::o zal wel aan mij liggen maar volgens mij is het een koe
Charret schreef:Dinopino schreef:zal wel aan mij liggen maar volgens mij is het een koe
Mee eens!