Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
CGJ12 schreef:Diepgaande reacties zie ik.............
Sjoert schreef:Misschien zeg ik weer iets doms, zou zomaar kunnen.![]()
Maar stel ze zou behandeld worden, zou ze dan ook niet als fokmerrie gebruikt kunnen worden?
(of is de belasting dan te zwaar voor de benen?)
Needje schreef:Maar ze hebben t over een beginnende kanteling. Bij mij op stal staat een merrie die door de DA echt was afgeschreven. OK, ze heeft n paar rotmaanden gehad,
Needje schreef:maar is weer fris en fruitig en wordt gewoon weer gereden en staat weer op het (schrale) land. Ze zal wel r hele leven ascal moeten krijgen.
meiske16 schreef:Verschrikkelijk...Merrie is op veel te vroege leeftijd aan veelste zware training blootsgesteld!
Needje schreef:Ondanks dat t een bekende merrie is heb ik volgens mij in de sport
nix van r gehoord
.....
Shirlemiep schreef:maar ze schrijven dat het kantelen al begonnen was.En dat
de pony
daarom afgemaakt is.
Shirlemiep schreef:Ja als het zo'n duur paardje was is het logisch dat ie afgemaakt is,want dan krijgen ze het verzekeringsgeld.
Shirlemiep schreef:denk niet dat een paard zoals Poetin verzekerd was... juist niet, vanwege het hoge aanschaf bedrag.
Sjoert schreef:Misschien zeg ik weer iets doms, zou zomaar kunnen.
Maar stel ze zou behandeld worden, zou ze dan ook niet als fokmerrie gebruikt kunnen worden?
(of is de belasting dan te zwaar voor de benen?)
CGJ12 schreef:Diepgaande reacties zie ik.............
Needje schreef:Dus toch wel verzekerd.......
Sorry hoor CGJ, ik hou de jonge paarden niet allemaal in de gaten! Is niet mijn wereld. Ik wist dat ze getalenteerd was, en die ene vrouw dat paard heeft gekocht om er op het hoogste niveau mee te kunnen gaan rijden. Maar daar heb ik nooit meer wat over gehoord!
Sash schreef:wat ontzettend sneu voor het paard. wel vind ik het vreemd dat er zo'n hoog bedrag word betaald voor een paard wat al hoefbevangenheid vertoonde.
het is gewoon ontzettend zonde dat zo'n paard zo aan haar einde moet komen...
Lusitana schreef:Gaat het nou om het paard of om wat men post?
CGJ12 schreef:Needje schreef:Dus toch wel verzekerd.......
Sorry hoor CGJ, ik hou de jonge paarden niet allemaal in de gaten! Is niet mijn wereld. Ik wist dat ze getalenteerd was, en die ene vrouw dat paard heeft gekocht om er op het hoogste niveau mee te kunnen gaan rijden. Maar daar heb ik nooit meer wat over gehoord!
Dat neem ik je verder ook niet kwalijk.
Ik vind het alleen jammer dat je mijn bijdrage van een nóg lager niveau vond dan de voorgaande. Denk je daar nu nog steeds hetzelfde over?
Echt, van sommige bijdragen zakt me gewoon de broek af.........
CGJ12 schreef:Echt, van sommige bijdragen zakt me gewoon de broek af.........