Meisje van paard getrokken en verkracht..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Desiree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 19:18

Dus vrouwen mogen ook al niet meer buiten rijden met hun paard?. Goh, het lijkt hier afghanistan wel!

Echt belachelijk! Kennelijk kon die man dat meisje van dichtbij passeren. Met een paard kun je anders nog je snel uit de voeten maken.

Mlies

Re:

verootjoo schreef:
[Dat meisje zit sws al hoger dan die man
[/quote]

*knipt rest even weg*

Mja, een man van 1, 85 ofzo, en een mss wel kleinere pony.. Das wel te doen.

Ik voelde me altijd erg stoer op m'n paard.. Maja tegenwoordig doe ik het ook niet meer alleen.

karton

Re:

verootjoo schreef:
Hoffieeeh schreef:
Niet als er plotseling iemand uit de bosjes komt springen en jou van het paard afsleurt... Ik denk dat je nu wel kan zeggen van 'ik doe dit, ik zeg dat', maar je weet nooit hoe je op zo'n moment reageert.

Ja, dat snap ik ook wel... Maar ik vraag me gewoon af hoe 1 iemand, een meisje van een paard kan aftrekken. Dat meisje zit sws al hoger dan die man, en dat paard blijft ook niet rustig staan lijkt me. Daarbij raak je niet snel je balans kwijt. Maar goed, misschien moet er eens een cursus zelfverdediging te paard uitgevonden worden.

Wie weet hoe het gegaan is.
Misshcien kwam die man wel rustig aanlopen om de weg te vragen. Met een beetje geweld lig je zo van je paard.
En tsjah, als je er eenmaal af bent heb je weinig bij te zetten, zeker als een meisje van 13 tegen een volwasse man.

Het word steeds erger.

Desiree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 19:20

ik vraag me toch af hoe het gebeurd is. MAar ja, zelf ben ik altijd allert op zulke figuren. Ik ben heel wantrouwend. DAt is nodig, dat zie je wel weer.

Samantha_

Re:

Jeetje wat erg zeg.
Inderdaad als die man dat meisje heeft aangesproken om de weg ofzo te vragen, stond ze stil, misschien voorover gebogen om iets uit te leggen ofzo. Dan sleurt zo'n man dat meisje zo van dat paard af.

verootjoo

Re:

Argh. Vind het nu echt eng worden om alleen buiten te rijden, en al helemaal in het bos. Misschien is op een vechtsport gaan niet eens zo'n slecht idee

LittleKathy

Re: Meisje van paard getrokken en verkracht..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 19:21

Ziek, zieker, ziekst Stelletje achterlijke lui, bah!

Malima

Re:

ahhw wat vreselijk!! ik rijdt ook vaak alleen in het bos ofzow maar als ik dit hoor vreselijk toch...dat meisje zal altijd een trauma erover aanhouden en nooit meer alleen durven te rijden...vreselijk die mannen..sluit ze op!

Anoniem

Re:

echt te ziek voor woorden. Ik wens het meisje heel heel veel sterkte. ik weet uit ervaring hoe je je dan kna voelen..

ook ik dacht dat ik met mijn paard veilig was, niet dus. ik bedenk nog wel 2x als ik haar buiten ga uitstappen..

LadyVal

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 19:22

weggaloperen.. je weet natuurlijk niet hoe het beestje eruit zag..
het was een pony, misschien was het een shetlander.. daar ben je zo vanaf, of een pony die niet vanuit de stap weg kan scheuren.
het is niet normaal dat het gebeurt!

misssixty

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 19:23

Ik hoop dat ze die vent heel erg snel te pakken krijgen
Wat vreselijk dat dit zelfs al gebeurd...
Goed opletten dus maar in het bos!

LianneJantje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 19:23

Bij mij is er ook wel eens een man zo gek geweest om mijn paard vast te pakken. Ik reed er netjes in stap voorbij, pakt hij in een keer mijn paard bij zijn teugels. Je kan dan niks meer, mijn paardje stond verstijft van angst. (Het is niet zo'n held ) Ik heb uiteindelijk mijn nagels in zijn hand gezet om de teugels uit zijn hand te halen, maar heb er wel lang over gedaan. (Deze man deed dit omdat hij vond dat ik niet op dat pad mocht rijden met mijn paard.)

Dus een 13 jarig meisje is zo van haar paard gerukt. Zeker omdat je niet verwacht dat zoiets gebeurt ben je er ook niet op voorbereid!

Merr

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 19:24

Sammie schreef:
Ik had die vent keihard met mijn zweep gemept. Stelletje achterlijke ramdebielen!

Zou ik ook doen, maar op zon moment denk je daar misschien niet aan...(helaas )

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 19:25

ik hoop idd ook dat ze kerel heel snel te pakken krijgen. het liefst moeten ze iemand aandoen wat hij ook heeft gedaan. helaas mag dat niet...

karton

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 19:25

Desiree schreef:
ik vraag me toch af hoe het gebeurd is. MAar ja, zelf ben ik altijd allert op zulke figuren. Ik ben heel wantrouwend. DAt is nodig, dat zie je wel weer.

Ja, ik ook eigenlijk wel.
Maar eigenlijk rijd ik nooit alleen buiten. Maar als ik een man in zijn uppie zie lopen in een bos, dan zou ik daar ook wel eens bij nadenken.

Maar je weet het niet ; misschien kwam hij uit de bosjes gesprongen, misschien vroeg hij haar wel wat en trok dr toen van het paard..

En tsjah, op die momenten denk je daar niet aan. Ik zit ook wel eens te denken ; wat zou ik doen? Dan denk ik van ja, die man met mn zweep meppen, of schoppen, en daarna weggaloperen. Maar als je in paniek bent...

judith_slu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 19:26

`... jeetje wat erg !!

Zal je niet eens meer veilig met je paardje even kunnen gaan rijden in het bos . Daat is gewoon echt niet normaal, je kunt niet meer veilig over straat, en ook al niet veilig buitenrijden, wat komt straks ??

Zieke mensen ook trouwens die dit soort dingen doen !!

Desiree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 19:26

Je zit wel op de goeie hoogte om hem een flinke trap te verkopen.

Hoe dan ook, je moet je scherp inprenten dat je moet VECHTEN VECHTEN VECHTEN. Iedereen kan in zo'n situatie terecht komen. Je mag niet zomaar opgeven.

judith_slu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 19:29

Desiree schreef:

@ Desiree Soms zijn het juist de mensen waar je het niet van verwacht !!

Je weet natuurlijk ook niet precies wat er gebeurd is, wie weet, met hoeveel gewled hij haar van het paard getrokken heeft, en zat hij in de bosjes ofzo

superwoman

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 19:30

Het kan ook dat hij eerst wat wou vragen (net als of natuurlijk) - en toen toesloeg....
Dus blijf op afstand - ook als hij er niet "eng" uitziet!

Ik wens bij deze heel veel sterkte toe aan het meisje

Samantha_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 19:30

Vaak is het zo dat je door de schrik dus niks doet.
Vandaar de term verstijfd van angst.

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 19:31

Brrr, wat een horrorverhaal. Dertien jaar nog maar, smeerlap zeg. Nouja, je weet niet op wat voor een paard/pony dat meisje heeft gezeten. Ik stap weleens een rondje door het bos met een "gepensioneerd" dressuurpaard [artrose] van iemand anders, maar met hem zou ik ook nooit accuraat genoeg kunnen handelen om weg te vluchten...

SanderD

Re:

Verdorie, dit is niet meer normaal. Ik had tot nu toe altijd wel een beetje het idee dat je op een paard lekker hoog zat, niemand die je iets doet. Dus niet. Het wordt steeds gekker.

Je zou bijna altijd een zweepje meenemen. Niet om je paard bij te tikken, maar om gestoorden af te weren.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re:

Brrr, als ik dit zo lees krijg ik weer de kriebels. 20 jaar geleden is mij bijna hetzelfde overkomen. Onderweg naar de rijvereniging werd ik bedreigd door een man met een mes. In een reflex heb ik de pony vol de sporen gegeven en een pluk manen gepakt. Gelukkig kon ik mezelf losrukken (de man had mijn jas vast) en bleef het bij een litteken op mijn been van zijn mes.

Nannes

Jezus, echt nergens ben je meer veilig word er echt kotsmisselijk van.
Arm meisje, trauma voor der hele leven.

Kady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 19:32

òhh echt erg
zo durf je het bos ok niet meer alleen in zeg..
is eigenlijk ook een rede waarom ik altijd zweep en sporen bij heb als ik in de bossen ga rijden, niet dat het echt helpt maar ik vind het toch een fijn gevoel ofzo

hoop dat het snel weer beter gaat met het meisje