Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
verootjoo schreef:[Dat meisje zit sws al hoger dan die man
[/quote]

verootjoo schreef:Hoffieeeh schreef:Niet als er plotseling iemand uit de bosjes komt springen en jou van het paard afsleurt... Ik denk dat je nu wel kan zeggen van 'ik doe dit, ik zeg dat', maar je weet nooit hoe je op zo'n moment reageert.
Ja, dat snap ik ook wel... Maar ik vraag me gewoon af hoe 1 iemand, een meisje van een paard kan aftrekken. Dat meisje zit sws al hoger dan die man, en dat paard blijft ook niet rustig staan lijkt me. Daarbij raak je niet snel je balans kwijt. Maar goed, misschien moet er eens een cursus zelfverdediging te paard uitgevonden worden.
Stelletje achterlijke lui, bah!
vreselijk toch...dat meisje zal altijd een trauma erover aanhouden en nooit meer alleen durven te rijden...vreselijk die mannen..sluit ze op!
) Ik heb uiteindelijk mijn nagels in zijn hand gezet om de teugels uit zijn hand te halen, maar heb er wel lang over gedaan. (Deze man deed dit omdat hij vond dat ik niet op dat pad mocht rijden met mijn paard.)Sammie schreef:Ik had die vent keihard met mijn zweep gemept. Stelletje achterlijke ramdebielen!
) Desiree schreef:ik vraag me toch af hoe het gebeurd is. MAar ja, zelf ben ik altijd allert op zulke figuren. Ik ben heel wantrouwend. DAt is nodig, dat zie je wel weer.

. Daat is gewoon echt niet normaal, je kunt niet meer veilig over straat, en ook al niet veilig buitenrijden, wat komt straks ??
Desiree schreef:ik vraag me toch af hoe het gebeurd is. MAar ja, zelf ben ik altijd allert op zulke figuren. Ik ben heel wantrouwend. DAt is nodig, dat zie je wel weer.

word er echt kotsmisselijk van.