Ontsnapte paarden dood na aanrijding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tien

Re: Ontsnapte paarden dood na aanrijding

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 14:06

Wat erg. brr het zal je maar overkomen.
Mij vroegere pony is ook wel eens ontsnapt, gelukkig altijd weer heel thuisgekomen.
Sterkte voor de eigenaren

Nathalie02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 14:10

Wat vreselijk zeg. Dat is de nachtmerrie van elke paardeneigenaar. Zal ook behoorlijk schrikken zijn geweest voor de de vrouw in de auto!

findi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 14:47

CocoChanel schreef:
Vreselijk. Ook erg voor de bestuurder...en voor de eigenaren van het paard. Al is het dat niet echt, zij hadden de paarden beter in de gaten moeten houden.

als een paard echt wilt/ bang is van iets raakt hij wel uit de weide hoor. Ik denk dat je een fout conclusie getrokken heeft.
Niet iedereen kan afsluiting van 2m hoog zetten en daar raken sommige ook nog over (de meeste paarden hebben dit niet nodig maar het is meer bij wijze van spreken).

Ik vind het vreselijk erg voor de eigenaren. Het zal je eigen paard maar zijn ...
Ook voor de automobilist. Die mevr. zal zeker in shock zijn. Stel je het eens voor...

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 14:50

Wat een ramp. De nachtmerrie van iedere eigenaar. Niet alleen dat hij allebei zijn paarden verliest, maar ook dat er een gewonde bij valt. Helaas blijven het vluchtdieren, en gebeuren dit soort dingen.
Je kunt niet meer dan zelf zo goed mogelijk proberen om alles voor elkaar te hebben. En dan nog zijn dit soort ongelukken niet uitgesloten!

Sterkte voor alle betrokkenen!

Black2000

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 15:08

Je moet er toch niet aan denken, zomaar je paardjes kwijt! Ook voor de bestuurder een ramp, dat vergeet je nooit meer! Vreselijk

nickyu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 15:11

dat was vd zomer mijn grootste angst toen een of andere loonetic het leuk vond om tot 5 x toe de hekken open te zetten , die extra afgesloten dan maar de draden door te knippen of stomweg omhoog te hangen zodat de shetters er door konden of zelfs hele palen vd dubbelle!! omheining te grond uit te rukken ,

verschrikkelijk voor de eigenaren , de bestuurder zal ook enorm geschrokken zijn ..

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 15:13

Jakkes... weer zo'n fataal ongeluk. Je hoort het idd wel vaker de laatste tijd helaas.. Maar helaas is zo iets niet te voorkomen

Heel veel sterkte voor de betrokkenen

Apollo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 15:23

damn..oeg en die foto is inderdaad wel schokkend. echt erg joh voor alle partijen!
en ik heb ook t idee dat ik het steeds vaker hoor de laatste tijd...of het valt me ineens meer op.

MissJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 16:00

Wat afschuwelijk!
Het zal je overkomen...

evita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 16:16

oh wat erg!
Hetzelfde is ons overkomen vrijdagmiddag, een paard en een pony de weg op en ze bleven maar doordraven! Gelukkig konden we ze weer vangen maar het had goed fout kunnen gaan. Met zo'n bericht besef ik hoeveel geluk die paarden hebben gehad en hoeveel ongeluk de twee die in dit bericht zijn overleden. Sterkte voor alle betrokkenen!

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 16:39

Dit is echt mij nachtmerrie! dit wil je niet mee maken..
die foto
idd.. op je paard letten 24 uur per dag.. nee dat gaat gewoon niet!
wij hebben een blind paard op de wei staan en op stal enz. gaat meestal prima soms eens door het draad.. kunne we nou eenmaal niks aan doen!
Hopelijk overkomt mij dit nooit!

Njen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 16:58

Sylvia schreef:
Dus omdat zij de paarden niet in de gaten hebben gehouden is het voor de eigenaren niet erg? Wat dacht je van des te erger? Jezus zeg, als het mijn paarden waren zou ik het al verschrikkelijk vinden (understatement) en ik zou me er nog eens enorm schuldig bij voelen ook! Het blijven paarden, vluchtdieren. Misschien heeft iemand met de omheining geknoeid, misschien zijn ze geschrokken en er simpelweg door= of overheen gegaan. Ze zullen echt het hek niet opengezet hebben.

Vreselijk voor alle betrokkenen, gelukkig heeft de vrouw alleen iets aan haar hand en is ze er verder zonder kleerscheuren vanaf gekomen...

Hier ben ik het helemaal mee eens, de shet die bij mijn haf staat is 3 of 4 weken geleden ook aangereden, maar dat was omdat iemand met het hek had geknoeid en wij zijn blij dat ze er redelijk vanaf is gekomen en de andere niet zijn ontsnapt. We zijn er inmiddels achter dat het nooit een rij of menpony kan worden, maarjah dan maar gezelschapspaardje, is ook goed.

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 18:33

Vreselijk zeg. Wat erg voor die vrouw en alle andere betrokkenen, zoals de eigenaren.

Als zij dit lezen wil ik ze heel veel sterkte wensen. En voor die vrouw is het natuurlijk ook hartstikke schrikken...

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 19:57

wat vreselijk! arm paard en arme pony
gelukkig is deze vrouw er goed vanaf gekomen, de vrouw in bladel die een paard aanreed kan het helaas niet navertellen

het lijkt wel of je zulke verhalen steeds vaker hoor...

xx_Merle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 20:13

wat erg ..

Yogo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 20:19

euhm. ik kan eigenlijk niet goed zien wat er op de foto staat,ik maak er niks uit wijs,ik vind het wel heel erg verschrikkelijk voor de eigenaars en voor de paarden natuurlijk!

LiAnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 20:22

Aah wat erg...
Ik wens alle betrokkenen veel sterkte!

SuperSmurf

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 21:57

CocoChanel schreef:
Vreselijk. Ook erg voor de bestuurder...en voor de eigenaren van het paard. Al is het dat niet echt, zij hadden de paarden beter in de gaten moeten houden.

En wat is dat toch met al die mensen die metéén met hun oordeel klaar staan, terwijl zij het hele verhaal totáál niet kennen! Die mensen zijn verdorie hun paarden kwijt geraakt door dit ongeluk, kom dan niet aan met zo'n belachelijk harteloze opmerking dat het niet erg is voor die mensen. Denk even na voordat je zoiets plaatst...
Voor het geval je het nog niet wist zijn en blijven paarden vluchtdieren. Weet jij veel wat er is gebeurt, of misschien is er zelfs wel iemand geweest die het hek open heeft gezet of zo, dat wéét je niet. Het hoeft in dit geval niet zo te zijn, maar er zijn 1001 redenen te bedenken hoe zoiets kan gebeuren en daar hoeven de eigenaren niet de directe schuldigen voor te zijn..

Sorry, maar dit soort reacties lees je steeds vaker en ben dat even helemaal zat!

CK88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 23:08

vreselijk...arme paardjes

Machie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 23:49

vreselijk...

Ik heb helaas zelf een knol die maar wat graag uitbreekt.. Gelukkig is het hier altijd nog goedgegaan!!

abcde123

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 00:57

De eigenaar zou vandaag mee doen met Indoor in emmeloord met het mennen, hij kwam thuis en zou eten. En toen vlak daarna gebeurde het, meer heb ik niet gehoord. Maar het is wel verschrikkelijk! Zo 2 in 1 klap.. Echt verschrikkelijk..

Sophie2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 09:12

Ik vind de opmerking van Cocochanel ook belachelijk. Het kan toch zijn dat het paard niet een huis staat.. Is bij mij ook zo, hoe moet ik het dan vanaf mijn eigen huis zien of hij uitbreekt. Sorry, maar je opmerking slaat nergens op.

Ninaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 12:14

aahhhh
dit vind ik echt heel erg!!

xena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 13:10

wat vreselijk! heel veel sterkte voor alle betrokkenen!

geeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 17:05

wat vreselijk!! echt heel erg....