Ben benieuwd. Edward heeft bij mij de laatste tijd zeker wel gewonnen aan 'bewondering'. Er zijn nog wel dingen waar ik het niet helemaal mee eens ben. maar ja wie ben ik
Vind het een leuke knol om te zien !
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Cealli schreef:Leuk paardje!
Ik was dus niet de enige die zich stoorde aan de benen van de amazone.
Jammer dat 'goldfever' haar opmerking niet motiveert!
ben benieuwd
goldfever schreef:Jammer van dat paard, kan Edward er weer eentje de vernieling in rijden!!!!
goldfever schreef:Jammer van dat paard, kan Edward er weer eentje de vernieling in rijden!!!!
goldfever schreef:Edward maakt zijn paarden bang, waarschijnlijk door een veel te harde trainingsmethode. Zijn paarden zijn angstig en zenuwachtig, dat is jammer want hij kan natuurlijk heel goed rijden, en het is daarnaast ook een aardige vent.
Suzanne F. schreef:Ach de vernieling inrijden is een groot woord maar er zijn wel paarden geweest die het trainingssysteem niet aankonden en daardoor niet meer in de sport verschijnen, lees bijv. Kennedy.
Ga hier verder niet over in discussie.
.
jorg schreef:Nu neem je ook wel een lekker voorbeeld moet ik zeggen, Kennedy! Die hengst wilde vroeger al niet lopen.....

goldfever schreef:Edward maakt zijn paarden bang, waarschijnlijk door een veel te harde trainingsmethode. Zijn paarden zijn angstig en zenuwachtig, dat is jammer want hij kan natuurlijk heel goed rijden, en het is daarnaast ook een aardige vent.
Suzanne F. schreef:jorg schreef:Nu neem je ook wel een lekker voorbeeld moet ik zeggen, Kennedy! Die hengst wilde vroeger al niet lopen.....
Eeeh wat?
Kennedy was echt een superfijn te rijden en te bewerken paard. Heb jij hem weleens onder Leida Strijk gezien? Ik denk het niet anders zei je dit niet.
Nadua schreef:goldfever schreef:Edward maakt zijn paarden bang, waarschijnlijk door een veel te harde trainingsmethode. Zijn paarden zijn angstig en zenuwachtig, dat is jammer want hij kan natuurlijk heel goed rijden, en het is daarnaast ook een aardige vent.
Whahaha uber triest
Als die personen zo een resultaten kunnen bekomen met verschillende paarden, is het teken dat de paarden die het niet halen misschien simpelweg niet geschikt zijn. Bovendien, denk ik wel dat het moet klikken tussen ruiter en paard, vooral in de dresuur en dat heeft niets te maken met niveau of methode.
renatevb schreef:idd niet op ingaan denk ik dan.
Ik denk dat het vaak uit jaloezie is
Djuukiej schreef:Hahaha, EN nu moet Anky gaan oppassen?! Wat een mooierd