Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
iski schreef:Komop mensen...we gaan het Dagblad van het Noorden nu toch niet serieus nemen of wel soms...Die krantenjongens leven sowieso bij de waan van de dag.
Hier zijn we toch echt te groot voor...
iski schreef:Komop mensen...we gaan het Dagblad van het Noorden nu toch niet serieus nemen of wel soms...Die krantenjongens leven sowieso bij de waan van de dag.
SANEX schreef:En hoezo niet ? Er is toch werkelijk iemand op bokt geweest die de beste man min heeft zitten maken zonder de echte waarheid te weten. De naam van deze meneer is nu behoorlijk geschaadt, en dus geef ik hem groot gelijk door in het DvhN even te noemen door welke bron hij in de zeik gezet is.
Jammergenoeg wordt heel bokt genoemd voor 1 bokker die het verhaal geplaatst heeft
Apple schreef:Dit is ook weer een mooi signaal naar alle gebruikers op Bokt om vooral alleen verhalen uit eerste hand te plaatsen en geen namen te noemen. Slechte reclame voor Bokt zou ik dit niet willen noemen. Het is meer een goed signaal naar alle gebruikers.
reeskees schreef:Jeempie, wat een paniek!
Zeker weer komkommertijd bij de media. Niks beter te schrijven, zonder zich goed te laten informeren... Ik meende dat het DvhN redelijk integer was.
reeskees schreef:Jeempie, wat een paniek!
Zeker weer komkommertijd bij de media. Niks beter te schrijven, zonder zich goed te laten informeren... Ik meende dat het DvhN redelijk integer was.
Nog even en de media gaat het vergelijken met een MKZ uitbraak...![]()
Ze weten zeker niet dat rhino veel vaker voorkomt hier in ons kikkerlandje...