Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fun_Fun schreef:Mijn eerste gedachten gaan naar runnigkawa
Ik zal het lijstje even invullen
Serendipity1 schreef:Fun_Fun schreef:Mijn eerste gedachten gaan naar runnigkawa
Ik zal het lijstje even invullen
RK is toch al eens moddie geweest? Of vergis ik me nu zo erg...
Kaja schreef:Of moet je "genomineerd" worden door anderen??
Lieke schreef:Ja je vergist je, RK is nooit moddie geweest.
Natasja91 schreef:Ze was geloof ik wel gevraagd, maar weigerde.
Toch?

Hierrrrr!
[/color]dus mochten jullie mij nodig hebben:
speedygirl schreef:ik bied me aan!omdat ik het belangrijk vind dat een leuke normale site dat ook blijften mensen niet schelden en ook verkeerde topics worden geslotenik zou het ook graag willen zijn[color=#40FF80 want ik ben bokt verslaafd!![/color]dus mochten jullie mij nodig hebben:
IK BEN ERvoor jullieen voor BOKT!!!!!![]()
![]()
mandy_b_s schreef:speedygirl schreef:ik bied me aan!omdat ik het belangrijk vind dat een leuke normale site dat ook blijften mensen niet schelden en ook verkeerde topics worden geslotenik zou het ook graag willen zijn[color=#40FF80 want ik ben bokt verslaafd!![/color]dus mochten jullie mij nodig hebben:
![]()
Help.
* je post alleen maar nutteloze en irritante, nietszeggende reacties
* je hebt nog haast geen posts
* je zit net anderhalve maand op bokt
Ga jij nou maar fijn eerst ophouden met verkeerde topics posten, en lekker knuffelen met je kleindochter van salinero als je klaar bent met je werk als dierenarts, dan kunnen andere mensen die wel iets voor bokt te betekennen hebben moderator spelen.
speedygirl schreef:ik bied me aan!omdat ik het belangrijk vind dat een leuke normale site dat ook blijften mensen niet schelden en ook verkeerde topics worden geslotenik zou het ook graag willen zijn[color=#40FF80 want ik ben bokt verslaafd!![/color]dus mochten jullie mij nodig hebben:
![]()
mandy_b_s schreef:speedygirl schreef:ik bied me aan!omdat ik het belangrijk vind dat een leuke normale site dat ook blijften mensen niet schelden en ook verkeerde topics worden geslotenik zou het ook graag willen zijn[color=#40FF80 want ik ben bokt verslaafd!![/color]dus mochten jullie mij nodig hebben:
![]()
Help.
* je post alleen maar nutteloze en irritante, nietszeggende reacties
* je hebt nog haast geen posts
* je zit net anderhalve maand op bokt
Ga jij nou maar fijn eerst ophouden met verkeerde topics posten, en lekker knuffelen met je kleindochter van salinero als je klaar bent met je werk als dierenarts, dan kunnen andere mensen die wel iets voor bokt te betekennen hebben moderator spelen.
Wat een giller!
amondi schreef:Ach wat sneu, een moddie met een permanente ban:
| Ratteplan | 18-12-05 | | permanent | schaduwaccount |
| milou1986 | 18-12-05 | | permanent | aanmaken SA tijdens ban. |
| Speedygirl| 18-12-05 | | permanent | schaduwaccount |
| talliejj92| 18-12-05 | | permanent | schaduwaccount |
|-
mandy_b_s schreef:amondi schreef:Ach wat sneu, een moddie met een permanente ban:
| Ratteplan | 18-12-05 | | permanent | schaduwaccount |
| milou1986 | 18-12-05 | | permanent | aanmaken SA tijdens ban. |
| Speedygirl| 18-12-05 | | permanent | schaduwaccount |
| talliejj92| 18-12-05 | | permanent | schaduwaccount |
|-
YES !
Ik ben 25 btw
En zit zeer regelmatig op Bokt 
Weet niet of dat wel helemaal de bedoeling is
)