Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anne_GTI schreef:Jammer vind ik toch dat iedereen gelijk weer over die cap begint. Die cap heb je nl. pas wat aan als het al is mis gegaan.
SuperSmurf schreef:Anne_GTI schreef:Jammer vind ik toch dat iedereen gelijk weer over die cap begint. Die cap heb je nl. pas wat aan als het al is mis gegaan.
ben ik toch niet helemaal met je eens.. Een cap is wel degelijk noodzaak tijdens het rijden, puur omdat (zoals in het stukje ook te lezen is) er altijd wat mis kan gaan, ongeacht of het de schuld van de ruiter was of niet. Een paard kan áltijd schrikken, dan ligt de schuld dus niet bij de ruiter.
Een cap kan inderdaad niet voorkomen dat er iets gebeurt, maar dat kan geen enkele manier van bescherming. toch is het dan een beetje onzinnig om dan te zeggen dat we dan maar geen bescherming meer moeten dragen.
Anne_GTI schreef:
En zo kan ik je legio voorbeelden geven van dingen die ik regelmatig zie gebeuren die heel makkelijk te voorkomen waren geweest als de ruiter zijn verstand had gebruikt op de paardenrug ipv had zitten dromen.
Als ik klompen aan zou hebben zou er nu één breken!!! Zijn we zo bekrompen geworden dat een normaal gebruikt Engels woordCitaat:oliebol HAPPENS!
Equinecoach schreef:Als ik klompen aan zou hebben zou er nu één breken!!! Zijn we zo bekrompen geworden dat een normaal gebruikt Engels woord ongevraagd omgezet wordt in OLIEBOL??? Ik zit toch v*******e niet op een kleuterschool!Citaat:oliebol HAPPENS!
Schiet mij maar naar Urk... ofzo..lekker rustig
SuperSmurf schreef:hmm ik weet niet of je doelde op mijn verhaal over prikkeldraad, maar in mijn geval was er geen enkele mogelijkheid om ergens anders te gaan staan.
Citaat:
Maureen_85
: heel mooi gezegd van oliebol happens, not!! Er zijn gewoon risico's is toch logisch dat mensen er bij stil gaan staan er is toevallig wel net een meisje overleden zegt je dat dan ook tegen haar familie en vrienden?
Citaat:
MRmichiel: wel of geen mogelijkheid, ik zit op paardrijden voor de lol, en dat staat bij mij voor 'overdreven' veiligheid