Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
testebeest schreef:verschrikkelijk, dit wens je niemand toe, bij mij is het ook gebeurd en ik heb er gelukkig slechts een stukje minder heup (afgebroekn) aan overgehouden. Als een paard op je valt kan je nooit voldoende bescherming dragen

Remoni schreef:Ik wens de familie en de vrienden van dit meisje heel veel sterkte om het verlies te kunnen verwerken.
Maar ook wens ik de eigenaar van de manege en mensen die op het moment aanwezig waren heel veel sterkte, niet leuk dat het bij je op stal overkomt.
En altijd staan veel mensen klaar met die wijzende vingers, hadden ze dit, hadden ze dat, ze kunnen dit niet, onkunde enz enz enz. denk eerst goed na voor je mensen veroordeeld, voor de manege eigenaar is een ongeval als dit ook erg zwaar en moeilijk te verwerken.
Heel veel sterkte nogmaals, aan ieder die betrokken is......
zo jong nog
echt woordenloos word je hier van... 
Sizz schreef:Ik hoorde het gister op wedstrijd.
Het meisje reed bij ons in de kring en zou vandaag ook mee moeten rijden met de selectie.
Op de vraag of het een bokker was: nee. (in ieder geval, niet dat ik weet).
Adri schreef:Beste paardenvrienden, eerst en vooral veel sterkte en veel moed aan de naastbestaanden, een kind verliezen is het ergste wat je kan overkomen, haar jonge leven is voorbij, zij zal altijd jong blijven, nooit zal zij de kans krijgen om oud te worden. Het moet je maar overkomen, jezelf, je ouders, je broer, dit zijn zaken die dagelijks voorvallen, maar waar we niet bij stil staan, alleen als het in je eigen kring voorvalt. Geef aub het pard en de manege niet de schuld, het is moeilijk in deze tijden om te zeggen, was dit misschien haar lot. Zij is moeten gaan met het beoefenen van haar hobby, of zij nu door een verkeersongeluk of door een stomme val overleden is, dit doet er niet toe, haar ouders, broer, misschien oma en opa, zij zijn hun lieveling kwijt. Het paard heeft dit ook niet gewild, ook onze bekende Milton heeft zoiets meegemaakt, daarom zeg ik altijd, wat hij nog gepresteerd heeft, heeft hij opgedragen aan zijn amazone. Laat ons hopen dat iedereen de sterkte vindt om dit verlies een beetje te verwerken, het zal moeilijk zijn, maar er is geen weg terug.

Elsemiekje schreef:Adri schreef:Beste paardenvrienden, eerst en vooral veel sterkte en veel moed aan de naastbestaanden, een kind verliezen is het ergste wat je kan overkomen, haar jonge leven is voorbij, zij zal altijd jong blijven, nooit zal zij de kans krijgen om oud te worden. Het moet je maar overkomen, jezelf, je ouders, je broer, dit zijn zaken die dagelijks voorvallen, maar waar we niet bij stil staan, alleen als het in je eigen kring voorvalt. Geef aub het pard en de manege niet de schuld, het is moeilijk in deze tijden om te zeggen, was dit misschien haar lot. Zij is moeten gaan met het beoefenen van haar hobby, of zij nu door een verkeersongeluk of door een stomme val overleden is, dit doet er niet toe, haar ouders, broer, misschien oma en opa, zij zijn hun lieveling kwijt. Het paard heeft dit ook niet gewild, ook onze bekende Milton heeft zoiets meegemaakt, daarom zeg ik altijd, wat hij nog gepresteerd heeft, heeft hij opgedragen aan zijn amazone. Laat ons hopen dat iedereen de sterkte vindt om dit verlies een beetje te verwerken, het zal moeilijk zijn, maar er is geen weg terug.
Knap verwoord, ben wederom sprakeloos.
....