Meisje komt om na val van paard

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 10:37

Jeetje zeg! veel sterkte voor alle nabestaanden........ brrrr

Dyonne
Moderator Over Paarden

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 10:40

Bah, wat verschrikkelijk zoiets.
Sterkte voor alle nabestaanden.
Zo jong nog.. zo oneerlijk..

louskeh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 10:48

Je zou er gewoon bang voor worden..
Vreselijk zoiets..

testebeest

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 10:48

verschrikkelijk, dit wens je niemand toe, bij mij is het ook gebeurd en ik heb er gelukkig slechts een stukje minder heup (afgebroekn) aan overgehouden. Als een paard op je valt kan je nooit voldoende bescherming dragen

Elsemieke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 10:51

testebeest schreef:
verschrikkelijk, dit wens je niemand toe, bij mij is het ook gebeurd en ik heb er gelukkig slechts een stukje minder heup (afgebroekn) aan overgehouden. Als een paard op je valt kan je nooit voldoende bescherming dragen

Klopt! En het blijft natuurlijk het gevaar van paardrijden, maar dit is echt ernstig. en als jij dan idd bedenkt dat jij alleen je een stukje heup mist, dat ik gister alleen maar mn been heb bezeerd. Dan realiseer je je enorm snel wat voor geluk je hebt gehad.

_Lorette_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 10:51

Hè bah, wat een naar nieuws...
Sterkte gewenst aan de nabestaanden.

Wel sneu voor die manege, in zekere zin is het slechte reclame, terwijl ze er niets aan konden doen.

_Myrthe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 10:53

wat vreselijk! sterkte voor alle familie en vrienden

Chantal

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 11:00

Ik hoorde het. Echt erg.

STerkte

esperance

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 11:02

dit is echt verselijk ja..
dan heb ik ook heel veel geluk gehad, ik ben al 3 keer onder een paard gekomen. en had helemaal niks. heb vaak mijn bodypro aan, maar die ga ik nu dus nog meer dragen...

weet iemand of het geen bokker was?
voor vrienden, familie, en iedereen die haar kent, veel sterkte!

liannes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 11:04

geen woorden voor, verschrikkelijk

Remoni

Re: Meisje komt om na val van paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 11:05

Ik wens de familie en de vrienden van dit meisje heel veel sterkte om het verlies te kunnen verwerken.

Maar ook wens ik de eigenaar van de manege en mensen die op het moment aanwezig waren heel veel sterkte, niet leuk dat het bij je op stal overkomt.

En altijd staan veel mensen klaar met die wijzende vingers, hadden ze dit, hadden ze dat, ze kunnen dit niet, onkunde enz enz enz. denk eerst goed na voor je mensen veroordeeld, voor de manege eigenaar is een ongeval als dit ook erg zwaar en moeilijk te verwerken.

Heel veel sterkte nogmaals, aan ieder die betrokken is......

dancinggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 11:18

Dit is niet normaal gewoon!

wat vreselijk dat zoiets is gebeurd!
het heeft me echt heel erg geraakt!

iedereen heel veel sterkte is haar omgeving!!

Sizz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 11:22

Ik hoorde het gister op wedstrijd.

Het meisje reed bij ons in de kring en zou vandaag ook mee moeten rijden met de selectie.

Op de vraag of het een bokker was: nee. (in ieder geval, niet dat ik weet).

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 11:23

Jemig,wat vreselijk.

Ik wil graag de nabestaanden en de manege-eigenaren condoleren en héél veel sterkte wensen met het verwerken van dit grote verlies.

Garmana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 11:24

Remoni schreef:
Ik wens de familie en de vrienden van dit meisje heel veel sterkte om het verlies te kunnen verwerken.

Maar ook wens ik de eigenaar van de manege en mensen die op het moment aanwezig waren heel veel sterkte, niet leuk dat het bij je op stal overkomt.

En altijd staan veel mensen klaar met die wijzende vingers, hadden ze dit, hadden ze dat, ze kunnen dit niet, onkunde enz enz enz. denk eerst goed na voor je mensen veroordeeld, voor de manege eigenaar is een ongeval als dit ook erg zwaar en moeilijk te verwerken.

Heel veel sterkte nogmaals, aan ieder die betrokken is......

Mee eens!!!
En ook ik wil iedereen die erbij betrokken is heel veel sterkte toewensen.. gecondoleerd zo jong nog echt woordenloos word je hier van...

IloveShets

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 11:27

Sizz schreef:
Ik hoorde het gister op wedstrijd.

Het meisje reed bij ons in de kring en zou vandaag ook mee moeten rijden met de selectie.

Op de vraag of het een bokker was: nee. (in ieder geval, niet dat ik weet).

Nee, hester was geen bokker. Tenminste niet dat ik weet!

Meryl_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 11:28

brr,, ik bedenk me ook net dat Dante gister tijdens het buitenrijden 2 meter de lucht in schoot., heb er niet eens bij nagedacht wat er allemaal had kunnen gebeuren,
ik wil familie en nabestaanden ontzettend veel sterkte toewensen!

paars

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 11:33

Wat vreselijk......iedereen die haar kende heel veel sterkte gewenst, speciaal haar ouders, familieleden en vrienden.

Ik denk dat iedereen die met paarden omgaat wel eens in een situatie is beland mét een paard waarvan je achteraf denkt: oei, dat had wel eens héél anders af kunnen lopen. Ook daarom komt het denk ik zo hard aan, het had jou of mij kunnen zijn.

Adri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 11:36

Beste paardenvrienden, eerst en vooral veel sterkte en veel moed aan de naastbestaanden, een kind verliezen is het ergste wat je kan overkomen, haar jonge leven is voorbij, zij zal altijd jong blijven, nooit zal zij de kans krijgen om oud te worden. Het moet je maar overkomen, jezelf, je ouders, je broer, dit zijn zaken die dagelijks voorvallen, maar waar we niet bij stil staan, alleen als het in je eigen kring voorvalt. Geef aub het pard en de manege niet de schuld, het is moeilijk in deze tijden om te zeggen, was dit misschien haar lot. Zij is moeten gaan met het beoefenen van haar hobby, of zij nu door een verkeersongeluk of door een stomme val overleden is, dit doet er niet toe, haar ouders, broer, misschien oma en opa, zij zijn hun lieveling kwijt. Het paard heeft dit ook niet gewild, ook onze bekende Milton heeft zoiets meegemaakt, daarom zeg ik altijd, wat hij nog gepresteerd heeft, heeft hij opgedragen aan zijn amazone. Laat ons hopen dat iedereen de sterkte vindt om dit verlies een beetje te verwerken, het zal moeilijk zijn, maar er is geen weg terug.

Elsemieke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 11:41

Adri schreef:
Beste paardenvrienden, eerst en vooral veel sterkte en veel moed aan de naastbestaanden, een kind verliezen is het ergste wat je kan overkomen, haar jonge leven is voorbij, zij zal altijd jong blijven, nooit zal zij de kans krijgen om oud te worden. Het moet je maar overkomen, jezelf, je ouders, je broer, dit zijn zaken die dagelijks voorvallen, maar waar we niet bij stil staan, alleen als het in je eigen kring voorvalt. Geef aub het pard en de manege niet de schuld, het is moeilijk in deze tijden om te zeggen, was dit misschien haar lot. Zij is moeten gaan met het beoefenen van haar hobby, of zij nu door een verkeersongeluk of door een stomme val overleden is, dit doet er niet toe, haar ouders, broer, misschien oma en opa, zij zijn hun lieveling kwijt. Het paard heeft dit ook niet gewild, ook onze bekende Milton heeft zoiets meegemaakt, daarom zeg ik altijd, wat hij nog gepresteerd heeft, heeft hij opgedragen aan zijn amazone. Laat ons hopen dat iedereen de sterkte vindt om dit verlies een beetje te verwerken, het zal moeilijk zijn, maar er is geen weg terug.

Knap verwoord, ben wederom sprakeloos.

Garmana

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 11:41

Elsemiekje schreef:
Adri schreef:

Knap verwoord, ben wederom sprakeloos.

ja idd ik ook ....

Ludora

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 11:52

Sterkte voor de familie...

Het kan iedereen gebeuren ja.. En er iemand de schuld van geven is nu dekn ik niet op zijn plaats...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 11:53

Wat vreselijk
Sterkte voor iedereen die haar gekend heeft

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 12:04

Wat erg om te horen!
Heel veel sterkte voor iedereen die haar gekend heeft!

Samy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 12:07

Hier schrik je wel even van. Het kan iedereen in zo'n geval overkomen en ik wens bij deze dan ook iedereen die dicht bij Hester stond veel sterkte met dit grote verlies!