Toch wedstrijden in Stal de Lindeboom

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 19:55

in al mijn teksten bedoel ik uiteraard het bestuur van WSR :D de leden kunnen er niks an doen, dat staat buiten kijf

Jisa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 21:06

ja maar de gemeente heeft het bestuur van de wsr gewoon verkeerd ingelicht want het bestuur was naar de gemeente gegaan of die wedstrijd dan wel legaal is en de gemeente zei dat de wedstrijd illegaal is en de gemeente in gaat grijpen dus vauit dat oogpunt gheeft het bestuur die beslissing genomen. dus het is helemaal niet van nananana laten we die manege even pesten nee want het was erg leuk geweest en alles was gewoon verlopen en de gemeente had niet gezegt die die wedstrijd illegaal was want dan hadden de wsr enm de lindenboom heel gezellig samwen dingen kunnen gaan ondernemen maar er is gewoon wat fout gegaan en bernadette is heel vriendelijk

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 21:10

ontzettend vriendelijk

Inderdaad zou het mooi zijn als beide stallen fijn in samenspraak dingen kunnen organiseren.

De gemeente is hier fout

Jisa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 21:12

KiWiKo schreef:
ontzettend vriendelijk

Inderdaad zou het mooi zijn als beide stallen fijn in samenspraak dingen kunnen organiseren.

De gemeente is hier fout

iderdaad dus de grootste fout ligt bij de gemeenta en het bestuur had gewoon niet die wedstrijd mogen verbieden m,aar je snapt nu een beetje waarom en er zijn nog wel gewoon mensen gegaan hoor

Fryskhynder

Re: Toch wedstrijden in Stal de Lindeboom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 23:16

Jongens en meisjes laten we erover op houden. Ik wil alleen nog de WSR bedanken voor alle 'free publicity' rondom deze wedstrijd.

Het heeft ons een hoop positieve reacties opgeleverd. Zelfs de politie(!)die op ons afgestuurd is reageerde uitermate enthousiast en complimenteerde Stal de Lindeboom met de organisatie!

WSR waarvan akte!
Binnenkort meer nieuws maar dan van 'LR & PC De Lindeboom'.

Ik verheug me erop...

Rhona17

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 14:26

Haha, is er echt politie geweest joh?!

En Detje..laat je niet op je kop zitten hoor, je bent mijn lieve vriendinnetje

bernadet01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 16:10

Haai KiWiKo, jaa ik ben ALTIJD zo vriendelijk, zeker als het om mijn eigen manege gaat. Je zal vast heel aardig zijn maar zeg dan niet zulke dingen over onze manege want:

1: de leden hadden met dit besluit NIKS te maken dit heeft het bestuur van de WSR zelf bedacht

2: dan nog vind ik niet dat je zo over ons hoeft te praten want als je even een beetje nadenkt is het ook niet echt eerlijk he hoe het gaat, wij zijn al zoo lang bezig voor die 20X60 baan. en de lindeboom zet er zo eentje neer terwijl het gewoon eerlijk proberen te regelen.

bernadet01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 16:11

Haai KiWiKo, jaa ik ben ALTIJD zo vriendelijk, zeker als het om mijn eigen manege gaat. Je zal vast heel aardig zijn maar zeg dan niet zulke dingen over onze manege want:

1: de leden hadden met dit besluit NIKS te maken dit heeft het bestuur van de WSR zelf bedacht

2: dan nog vind ik niet dat je zo over ons hoeft te praten want als je even een beetje nadenkt is het ook niet echt eerlijk he hoe het gaat, wij zijn al zoo lang bezig voor die 20X60 baan. en de lindeboom zet er zo eentje neer terwijl het gewoon eerlijk proberen te regelen.

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 16:14

ik oordeel niet over jullie, het is jouw eigen kortzichtigheid die dat wel denkt.

Nogmaals dan moet je naar de gemeente gaan, en niet een andere stal afbranden, omdat hun voor elkaar krijgen wat jullie niet voor elkaar krijgen. Is kinderachtig.

bernadet01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 16:15

het is zij. niet hun

bernadet01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 16:16

aahh daantje.. jij bent ook mijn lieve vriendinnetje hoor!!

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 16:17

hunnie dan

bernadet01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 16:17

whahaha okee laat maar

bernadet01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 16:18

maar wat fryskhinder al zei laten we er maar over ophouden we komen er toch nooit uit hier met zn allen

Didaan26020

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 17:33

Heel goed, Bernadet.

LadyLuna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 21:57

Haha politie, ik vraag me af van wie die actie afkomstig is

Jisa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 22:13

LadyLuna schreef:
Haha politie, ik vraag me af van wie die actie afkomstig is

haha idd

snifje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 21:17

WSR zijn we jaloers? De Lindeboom heeft een 20 x 40 binnenbak jullie toch ook. De Lindeboom heeft een mooie kantine jullie ook. De Lindeboom heeft een mooie buitenbak jullie ook. De Lindeboom heeft mooie stallen jullie ook. Bij de Lindeboom zijn wedstrijden te rijden bij jullie ook. Waarom dan deze ophef? Jullie moeten blij zijn met het feit dat je zo dicht bij huis een wedstrijd kunt rijden. M.i kunnen jullie beter samen gaan werken maar ik denk dat het daar nu te laat voor is. Erg onprofessioneel WSR.

bernadet01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 18:38

Pfff daar hebben we weer zo'n ruzie zoeker.. dacht dat we het hadden afgesloten..

verzin eens wat nieuws ofzo

Get a life!!

Jisa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 21:02

snifje schreef:
WSR zijn we jaloers? De Lindeboom heeft een 20 x 40 binnenbak jullie toch ook. De Lindeboom heeft een mooie kantine jullie ook. De Lindeboom heeft een mooie buitenbak jullie ook. De Lindeboom heeft mooie stallen jullie ook. Bij de Lindeboom zijn wedstrijden te rijden bij jullie ook. Waarom dan deze ophef? Jullie moeten blij zijn met het feit dat je zo dicht bij huis een wedstrijd kunt rijden. M.i kunnen jullie beter samen gaan werken maar ik denk dat het daar nu te laat voor is. Erg onprofessioneel WSR.

inderdaad het was hier net rustig. weer een hele ophef
dat noemen we dan stokers! in het topic is er al genoeg over gesprokken.
en jaloers neehj!! we zijn het alleen met elkaar eens.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 08:24

alle berichten op de overige fora met een dergelijke inhoud zijn verwijderd als spam.