Dronken springruiters opgepakt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

silverado

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 19:26

moonie schreef:
en lang niet alle spring ruiters zijn zo

neej vind ik ook... tlijkt nu net alsof de springruiters het tuig van de paardenwereld is... en dat al die dressuurmensen ''de beteren'' zijn... slaat gewoon nergens op... er zijn heus ook wel dressuurruiters die zich niet naar behoren gedragen...
ik drink zelf ook nooit als ik ga springen, trouwens zowieso niet als ik paard ga rijden

LBLGypsyCobs

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 19:26

Wat voor beeld zouden die mensen in het hotel en van die auto nu van ruiters hebben, vraag ik me ineens af...

ArabStables

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 19:39

Stennisje schreef:
Wat voor beeld zouden die mensen in het hotel en van die auto nu van ruiters hebben, vraag ik me ineens af...

Springruiters of niet, dronken mensen vind ik uitermate vervelend en hélémaal als ze agressief worden...!

Serendipity1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 19:48

We zijn toch allemaal wel een keer dronken

Oke, we gaan niet direct met vanalles gooien, maar omdat het springruiters zijn moet het maar in de krant?

_Inga

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 19:52

Nee omdat ze 'bekend' zijn..

Als Britney een pukkel op de neus heeft, wordt dat ook veel besproken

BounceBabe

Re: Dronken springruiters opgepakt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 19:59

Hahaha niet te geloven!

DunjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 20:12

hhihiihih engelse he hhhhahahahah ik vind het wel grappig
het gebeurt zo vaak maar omdat ze bekend zijn staat het
in de kranten ahhahaahahah
lachen man !!!

Sodera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 20:19

Whahhahah... Ken ook genoeg minder bekende springruiters die meer dan genoeg zuipen, kom maar eens op de ruiterballen van bijv. Meppel, Hengelo en Wierden ed... Dan vloeit de drank ook rijkelijk!!!

joelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 20:36

Toen ik voor het eerst vrijwilliger was bij Jumping Maastricht vielen er ook een aantal springruiters van hun "voetstuk"voor mij.

fairygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 20:53

haha hoe krijg je het voor mekaar!?

Boy1978

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 21:00

Ach ja onze michael is weer eens te ver gegaan, maar om er nou zo'n ophef over te maken vind ik iets te ver gaan!
Je moet je ook voorstellen wat voor leven die jongens hebben, altijd onderweg en bij ieder concours is er wel een feestje. Dan nog niet gesproken over al die groupies die graag met een ruiter naar bed willen! lol

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 21:05

Haha, ik moet er eigenlijk wel om lachen

En wat al gezegd is; iedereen is wel eens dronken maar het is niet leuk als mensen agressief worden.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 21:18

Ik kan er ook wel om lachen. En idd, omdat het twee springruiters zijn komen ze extra in het nieuws. Als het 'gewoon' twee kerels waren dan was het meteen anders geweset en werd er niet raar over gepraat. Het gebeurt nou eenmaal zo vaak.

Ik zit wel eens met alcohol op, op het paard. Ik zie mn bed wel eens niet als k uit ben geweest en natuurlijk is niet alles dan al uit mn bloed. 1x dronken op paard gezeten (concour dus). Niet echt een aanrader, maar je bent wel ontspannen en k had nog twee keer prijs ook, haha! maar nee, ik doe dat niet meer vaker nee.....

PaysBas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 21:42

Lacheeeee
Ach waarom niet hehe. Schade vergoeding kunnen ze makkelijk betalen!!!

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 23:08

Lees het boek Riders van Jilly Cooper maar eens!

joelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 23:33

tones schreef:
Lees het boek Riders van Jilly Cooper maar eens!

Of Polo van Jilly Cooper, die vond ik nog iets sappiger

KarinvdM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 00:05

Dit doet me denken aan het NIC... Daar gebeurden zulke dingen ook regelmatig...

HHD_Foto

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 00:15

Boy1978 schreef:
Ach ja onze michael is weer eens te ver gegaan, maar om er nou zo'n ophef over te maken vind ik iets te ver gaan!
Je moet je ook voorstellen wat voor leven die jongens hebben, altijd onderweg en bij ieder concours is er wel een feestje. Dan nog niet gesproken over al die groupies die graag met een ruiter naar bed willen! lol

Maar wel voldoende reden om je speciaal daarvoor aan te melden op Bokt ?

In het boek Ruiters van Jilly Cooper staat Michael Whittaker genoemd op de 'bedankt'pagina, ze heeft het dus niet uit de lucht gegrepen

LBLGypsyCobs

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 08:28

Tuurlijk gebeuren dit soort dingen vaker, en nu hoor je het inderdaad omdat het toevallig om bekenden gaat.

Maar is het niet zo dat iemand die op dat niveau springt en wereldwijd bekend is ook een beetje een voorbeeldfunctie heeft?

Ik zeg niet dat ze zichzelf niet vol mogen gooien, maar om dan dingen te gaan vernielen.

Dat zou hetzelfde zijn als Anky dat zou doen, ik denk dat paardrijdend Nederland op zijn kop staat.

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 08:31

Stennisje schreef:
Tuurlijk gebeuren dit soort dingen vaker, en nu hoor je het inderdaad omdat het toevallig om bekenden gaat.

Maar is het niet zo dat iemand die op dat niveau springt en wereldwijd bekend is ook een beetje een voorbeeldfunctie heeft?

Ik zeg niet dat ze zichzelf niet vol mogen gooien, maar om dan dingen te gaan vernielen.

Dat zou hetzelfde zijn als Anky dat zou doen, ik denk dat paardrijdend Nederland op zijn kop staat.

Dit denk ik inderdaad ook ja! Tuurlijk van mij mogen ze zo zat zijn als een aap maar hun weten ook dat het dan binnnen de kortste keren in de krant staat.

Ratjetoe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 11:22

Haha wat een bak weer!! Maar zijn ze inmiddels weer vrijgelaten of zitten ze nog vast?? Ik kan niks vinden op de site van Expo on horse hierover haha

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 13:27

Wow het verhaal is nog mooier dan ik dacht! Die Engelsen ook haha!

Perlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 14:42

Als het prof-voetballers waren geweest was er denk ik nog meer ophef over geweest

juliomariner

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 14:48

Ik weet wel een springconcours is in ieder geval gezelliger als een dressurconcours. Springruiters vind ik een stuk normaler.
Hoewel dit natuurlijk niet normaal te noemen is (behalve bij Engelsen denk ik dan) Engelse toeristen bijvoorbeeld zoijn minstens 50% minder geliefd dan Duitsers

SillyB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 16:14

wel suf dat er zon ophef wordt gemaakt en het zo gedetailleerd in de kranten staat, alleen maar omdat ze int. springruiters zijn. Ik zou het echt niet leuk vinden als dit in alle kranten zou staan (ok maar ik zou het zelf ook niet doen )
offtopic: heb een keer met drank op mn paard gezeten maar dat was écht geen pretje hoor! werd er alleen maar onwijs misselijk van haha en merkte echt dat mn reactievermogen achteruit ging. Snap ook echt niet dat er andere mensen zijn die dat min of meer bewust doen!