Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en daardoor gaat party A maar partij B in de zeik zetten.......
(en dat we niks zeggen komt omdat ik net pas weer op bokt zit
) Roel schreef:
En wij komen zelf vaak op de Lindeboomsestallen voor een proefwedstrijd en is daar altijd gezellig en goed voor gasten van buitenaf!
Roel schreef:Ik doe ook een duit in het zakje, Ik weet wat voor een soort vereniging WSR is. Niet alleen het bestuur is brak maar ook de leden. Enige wat daar telt is presteren en verder een ander het licht niet in de ogen gunnen. Ik ga niet publiekelijk in details treden, maar zo heilig zijn ze niet.
En wij komen zelf vaak op de Lindeboomsestallen voor een proefwedstrijd en is daar altijd gezellig en goed voor gasten van buitenaf!
Is ook prima geregeld allemaal.
Geloof dat hier de WSR juist al een voorbeeld aan kan nemen.
Ik weet hier een beetje de achterliggende gedachte van wat er speelt en dit is duidelijk het gedrag van de WSR..
Sorry ik kots van die vereniging!!
Manon schreef:Al voordat het hele gedoe rond vergunning/wedstrijd whatever er was, lukte het al niet om WSR combi's in te schrijven. Later zijn wij pas afgemeld door het bestuur nadat er eea is nagevraagd.
Citaat:Ik doe ook een duit in het zakje, Ik weet wat voor een soort vereniging WSR is. Niet alleen het bestuur is brak maar ook de leden. Enige wat daar telt is presteren en verder een ander het licht niet in de ogen gunnen. Ik ga niet publiekelijk in details treden, maar zo heilig zijn ze niet.