Dressuurevenement verboden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

jestop

Re: Dressuurevenement verboden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 16:13

Ze zijn er stil van.......

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 16:16

ik moet hier zo om lachen, het is dat het te triest voor woorden is........

Als ik het goed begrijp is partij A boos omdat partij B een binnenbak heeft kunnen creeeren door iets inventief te zijn en daardoor gaat party A maar partij B in de zeik zetten.......

sneue partij A

Jisa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 18:00

wat een triest gedoe hier zeg jullie zitten je ergens mee te bemoeien maar jullie helemaal niks vanaf weten en dit gaat tussen de wsr, stal lindeboom en de gemeente ben het helemaal met rhona en manon eens (en dat we niks zeggen komt omdat ik net pas weer op bokt zit )

jestop

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 18:55

nou ik sta op de lindeboom, zoals je in mijn profiel kunt lezen!!!

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 21:43

Al voordat het hele gedoe rond vergunning/wedstrijd whatever er was, lukte het al niet om WSR combi's in te schrijven. Later zijn wij pas afgemeld door het bestuur nadat er eea is nagevraagd.

Roel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 21:52

Ik doe ook een duit in het zakje, Ik weet wat voor een soort vereniging WSR is. Niet alleen het bestuur is brak maar ook de leden. Enige wat daar telt is presteren en verder een ander het licht niet in de ogen gunnen. Ik ga niet publiekelijk in details treden, maar zo heilig zijn ze niet.

En wij komen zelf vaak op de Lindeboomsestallen voor een proefwedstrijd en is daar altijd gezellig en goed voor gasten van buitenaf!
Is ook prima geregeld allemaal.

Geloof dat hier de WSR juist al een voorbeeld aan kan nemen.
Ik weet hier een beetje de achterliggende gedachte van wat er speelt en dit is duidelijk het gedrag van de WSR..
Sorry ik kots van die vereniging!!

Manon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 21:56

Roel schreef:

En wij komen zelf vaak op de Lindeboomsestallen voor een proefwedstrijd en is daar altijd gezellig en goed voor gasten van buitenaf!

Dat hoor je toch ook niemand zeggen, dat het er niet gezellig ofzo zou zijn?

Het is gewoon jammer dat het allemaal zo gaat en als iedereen elkaar ook nog gaat lopen afzeiken dan schieten we helemaal een eind op.

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 22:22

Oja, moet ook ff zeggen dat ik er verder klaar mee ben.
Ik wens iedereen die daar gaat rijden veel succes en plezier. Voor de organisatie hoop ik dat de wedstrijd gewoon door mag gaan, het is alle ophef niet waard.

Jisa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 22:28

Roel schreef:
Ik doe ook een duit in het zakje, Ik weet wat voor een soort vereniging WSR is. Niet alleen het bestuur is brak maar ook de leden. Enige wat daar telt is presteren en verder een ander het licht niet in de ogen gunnen. Ik ga niet publiekelijk in details treden, maar zo heilig zijn ze niet.

Is ook prima geregeld allemaal.

Geloof dat hier de WSR juist al een voorbeeld aan kan nemen.
Ik weet hier een beetje de achterliggende gedachte van wat er speelt en dit is duidelijk het gedrag van de WSR..
Sorry ik kots van die vereniging!!

dit gaat wel een beetje offtopic en nog een vraagje ben je lid geweest op de wsr???
maar ik trek me ook terug want jullie gaan er nu ook allemaal andere dingen bij halen. heel veel succes degene die naar die wedstrijd gaan want het is egt een heel mooi terrein daar!!!

gr JL

Anita_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 23:40

Lijkt me sterk dat het om de binnenbak gaat, die staat er al jaren

Fryskhynder

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 10:20

Toch wedstrijden in Stal de Lindeboom

MONTFOORT - De dressuurwedstrijden van in Stal de Lindeboom in Montfoort kunnen komend weekeinde toch doorgaan. De gemeente heeft het verbod dat ze eerder uitsprak ingetrokken, omdat gesprekken met de beheerders van de stal uitwezen dat er minder dan vijftig bezoekers worden verwacht. In dat geval is geen gemeentelijke vergunning nodig, omdat het dan om een bijeenkomst op eigen terrein gaat.

Woordvoerder Marcel de Graaf van de Lindeboom had eerder deze week in deze krant al aangegeven dat maximaal dertig personen gelijktijdig op het terrein zouden zijn. Hij verbaasde zich over het besluit van de gemeente Montfoort. Tevens werd erop gewezen dat al eerder wdstrijden werden gehouden in het complex, zonder dat de gemeente daartegen was opgetreden.

jestop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 10:42

Op naar de winstpunten !!!

dolfijns

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 11:20

Ik ben nog nooit bij lindeboom geweest/ wel langs te paard, van buiten ziet alles er netjes uit. Ook heb ik gestart bij nedereind en ook ben ik gestart bij wsr. Ik moet zeggen dat alles wat om me heen gebeurt mij geheel ontgaat. dus van onderlinge strijd merk ik nooit wat ik kom voor mezelf en voor mijn paard, ben ook niet op winstpunten uit maar op ervaring. wel kreeg ik bij beide plaatsen leuke opmerkingen over mijn paard.

Ik moet wel zeggen dat ik van de week eens op de site van stal lindeboom heb gekeken hihi ja omdat hun een binnenbak hebben en ik mogelijk wel wilde verhuizen, zit nog in de twijfel fase. maar goed iedereen die wel rijdt succes en veel plezier.

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 11:33

Manon schreef:
Al voordat het hele gedoe rond vergunning/wedstrijd whatever er was, lukte het al niet om WSR combi's in te schrijven. Later zijn wij pas afgemeld door het bestuur nadat er eea is nagevraagd.

Hoe kan dat nou?? Eerst lukte het niet om WSR combinaties in te schrijven, maar toch zijn al die 'niet ingeschreven combi's later weer afgemeld door het bestuur?? Lijkt me dus onzin dan dat je geen WSR combi's kan inschrijven.

MarloesV89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 11:52

Citaat:

Pardon ?! Hoe kan jij dat nou weten???

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-05 13:45