Paard op hol na aanrijding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cyntje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 21:46

Tis heel erg allemaal maar een ongeluk zit in een klein hoekje... helaas...

suggie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 23:37

volgenns mij heeft ze wel het koetsiersbewijs nodig,nu is het maar de vraag of de verzekering de schade wel vergoed aan de gemeente voor de palen ende eigenaar van de auto en de ziekenhuiskosten van de meisjes.hoop wel dat het goed gaat met de meisjes en het paard in kwestie dat gun je niemand.

unamie

Re: Paard op hol na aanrijding

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 09:55

sommige meiden van 16 hebben meer paarden gevoel dan de oudere onder ons
ik ken een iemand van 53 die al 2 keer aan de haal gegaan is met een span
omdat hij de split-pen vergeten was
1 keer lag hij zelfs in het ziekenhuis
een ongeluk kan altijd gebeuren en misschien was het een pony
de media noemt alles al snel paard

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 11:05

Ik ben in het bezit van een koetsiersbewijs en had al wat jaren ervaringen toen het een keer goed mis ging.
Dit had niets te maken met dat ik met me zelf bezig was of omdat ik niet zat op te letten.
Dit kwam door het feit dat er een duitse dog uit de bosjes kwam en tegen mijn paard begint te blaffen (in een bos waar je je hond aangelijnd moest houden!!!)
Mijn paard schrikt en de kar botst tegen een paaltje aan waardoor ik en mijn medekoetsier uit de wagen worden geslingert en het tuig breekt waardoor mijn paard los is en aan de kletter gaat.
Ik wist dat hij richting huis zou gaan en dat hij daarbij een drukke weg moet oversteken.
Gelukkig kwam de politie snel in actie en had in een mum van tijd de weg afgezet en kwam alles toch nog goed.
Maar ik moet er niet aan denken wat er met mijn paardje was gebeurt als de politie niet optijd de weg had afgezet...
1 jaar geleden heb ik toch afscheid moeten nemen van mijn paardje en ik mis hem nog steeds.

http://groups.msn.com/DePaardenvrienden/inmemorium.msnw

princequillo
Fotograaf

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 13:26

suggie schreef:
volgenns mij heeft ze wel het koetsiersbewijs nodig,nu is het maar de vraag of de verzekering de schade wel vergoed aan de gemeente voor de palen ende eigenaar van de auto en de ziekenhuiskosten van de meisjes.hoop wel dat het goed gaat met de meisjes en het paard in kwestie dat gun je niemand.

mam , de eerste keer dat ik jou op bokt tegen komt

Yannicke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 14:26

kan altijd gebeuren he,, jong of oud,, hoeveel ervaring je ook hebt! hoop dat alles met het paard goed is;)

SnelleMarz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 15:48

Ben zeer benieuwd naar de situatie van het paard nu..
En zowieso naar de reden waardoor dit allemaal is gebeurt.

ieg sterkte voor de meiden, hopen dat ze er niet te veel aan over hebben gehouden.

Meligemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 17:13

Ik vind dat je hierover niet kan oordelen, er staat wel wat informatie in dit artikel maar je kan niet weten hoe het precies is gegaan.
Koetsiersbewijs is nog niet verplicht. En van de bok geslingerd worden is niet zo moeilijk hoor, als je ergens tegen aan knalt dan lig je er al snel af Al kan je nog zo goed mennen en let je nog zo goed op zelfs dan kan je een ongeluk krijgen.
Niet leuk zo'n ongeluk...Ik hoop ook dat iedereen er verder goed van af is gekomen!

lianne125

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 21:07

degene die het paard mende was me buurmeisje en het verhaal is een beetje verdraaid:
het was namelijk zo dat het paard schrok van een vrachtwagen en toen raakte de kar op 2 wielen. toen vielen die mensen van de kar en is het paard naar huis gelopen. en het paard had voor de rest helemaal niks

maartje5719

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 21:54

nou ik ben de gene die dit ongeluk heeft gehad. En ik vind het erg raar dat sommige mensen zo reageren. Jullie weten niet eens wat er gebeurd is. en je kan niet je conclusies trekken uit zo'n klein stukje tekst. met het paard is alles gelukkig goed afgelopen, ze is zelf terug naar huis gegaan en ze maakt het goed. het kranten bericht klopt ook helemaal niet. maar dat doet er verder niet toe.
het maakt helemaal niet uit hoe oud je bent. ik ken dit paard al jaren en ik men ook al zo'n 3, 4 jaar.
maar gelukkig is het allemaal goed afgelopen en alles word geregeld met de verzekering. het had allemaal veel erger gekunt

een tip: Oordeel niet te snel, als je toch niet weet hoe het gebeurd is.
De mensen die voor me opkwamen heel erg bedankt
[/img]http://img331.imageshack.us/img331/7606/neelmetveulen4mm.th.jpg[img]

unamie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 23:07

maartje5719 schreef:
gelukkig is het allemaal goed afgelopen en alles word geregeld met de verzekering. het had allemaal veel erger gekunt

het is zeker goed afgelopen
gelukkig maar

Ninaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 12:25

aahh vet erg
ik woon in den helder