Kelly mag paard Queen houden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kwanyin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 14:18

Gefeliciteerd Kelly, eindelijk zekerheid

Maar het is inderdaad een lastige situatie want er is altijd een zwaar verliezende partij. Nu is het Kelly die zegeviert en haar paard dat ze 9-jaar lang heeft gehad verder mag blijven verzorgen, en de eigenaars die na 9 jaar zoeken hem eindelijk gevonden hebben en hem alsnog niet meekrijgen. Was de uitslag anders geweest, dan moest Kelly haar paard wat ze zo graag ziet (Ik heb mijn paard nu meer dan 7 jaar, als zij gestolen zou blijken te zijn en ze namen haar mee zou ik kapot zijn) terug afgeven na 9 jaar, en zijn de Duitsers blij dat ze eindelijk het paard terughebben dat ze zo lang kwijt zijn geweest.

Maar ze mogen iig trots zijn dat hun paard zo goed terrecht is gekomen, en niet bij een of andere louche man. Queen is gelukkig en dat is het voornaamste.
En Kelly, ik hoop dat je beseft dat je na deze affaire Queen nooit of te nimmer meer mag verkopen

AngelEye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 18:11

Proficiat Kelly..
Wel erg voor de duitse mensen, dat ze hun paard zo kwijtraken en niet terugkrijgen. Als voormalige eigenaar liet ik het er niet zomaar bij zitten, juist zeker niet als dat paard zo sprong ,want dat is alleen maar meerwaarde, maarja..
Toch proficiat en nog veel geluk gewenst..

Peterina

Re: Kelly mag paard Queen houden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 18:25

Een hele opluchting voor Kelly en haar familie ! Gefeliciteerd!

Hopelijk nu kan het gewone leven zijn gang krijgen zonder een zwarte wolk boven jullie hoofden.

lindavd

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 23:36

gefeliciteerd kelly!!!!!!
heel fijn dat Queen bij j mag blijven!!
en wat heb j van het weekend gesprongen??
wat voor hengst j ok op j paardje zet een mooi veulentje zal het
zeker worden!!

onbekend2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 12:49

hebben Kelly en Adri dit topic inmiddels gevonden eigenlijk?

meisje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 12:52

Gefeliciteerd Kelly, gelukki is het nu dan eindelijk voorbij.

Adri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 13:54

Ja, wij hebben dit topic gevonden en ook gelezen en wij blijven dit volgen. Aaangezien ik verleden week op het andere topic, een antwoord gekregen heb, dat ik alles opblaas en mezelf in de kijker wil zetten, heb ik niet gereageerd, zaterdag heb ik op nieuw de wind vanvoor gekregen van een internationale ruiter, een Belg die in Duitsland woon, zodat ik het raadzaam vond, van niet meer te regageren, mijn werk voor Queen en kelly zit erop. Ondertussen ben ik met een ander vermist paard bezig, dan hoe erg ook, overleden is, maar dit gaat ook een rechtszaak worden, zodat ik nu mijn energie daarin steek. Kelly en ik hebben nog dagelijks kontakt, zodus je moet niet denken dat ik ze nu vergeet. Alleen doet het soms heel veel pijn, als je eerlijk bent. Ik ben reuze blij voor Queen en Kelly, en bedank de fam.Scheepers voor hun geweldig sportief gedrag zaterdag in Alken. Ik kan hun verdriet begrijpen, maar bij mij komt op de eerste plaats, de paardjes, en zal hun verdedigen, tenslotte zijn zij altijd de dupe.
Bedankt Rhiannon, voor je bezorgdheid.

onbekend2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 14:49

Geen dank hoor! ik vind het super wat je allemaal gedaan hebt voor Kelly
't is nou eenmaal zo dat deze zaken altijd 2 kanten hebben en het een kwestie van mening en gevoel is welke kant je kiest...
Aangezien iedereen anders is (gelukkig maar) zul je altijd je tegenstanders kennen..

meisje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 22:38

Adri schreef:
Ja, wij hebben dit topic gevonden en ook gelezen en wij blijven dit volgen. Aaangezien ik verleden week op het andere topic, een antwoord gekregen heb, dat ik alles opblaas en mezelf in de kijker wil zetten, heb ik niet gereageerd, zaterdag heb ik op nieuw de wind vanvoor gekregen van een internationale ruiter, een Belg die in Duitsland woon, zodat ik het raadzaam vond, van niet meer te regageren, mijn werk voor Queen en kelly zit erop. Ondertussen ben ik met een ander vermist paard bezig, dan hoe erg ook, overleden is, maar dit gaat ook een rechtszaak worden, zodat ik nu mijn energie daarin steek. Kelly en ik hebben nog dagelijks kontakt, zodus je moet niet denken dat ik ze nu vergeet. Alleen doet het soms heel veel pijn, als je eerlijk bent. Ik ben reuze blij voor Queen en Kelly, en bedank de fam.Scheepers voor hun geweldig sportief gedrag zaterdag in Alken. Ik kan hun verdriet begrijpen, maar bij mij komt op de eerste plaats, de paardjes, en zal hun verdedigen, tenslotte zijn zij altijd de dupe.
Bedankt Rhiannon, voor je bezorgdheid.

Vind echt super wat jij allemaal doet Adri, je verdient eerder een grote pluim dan de wind van voren.

Tinkerlady

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 10:30

Natuurlijk een heel blije Kelly, logisch. Maar ik krijg er een dubbel gevoel bij.....

Wanneer mijn paardje ontvreemd zou worden en uiteindelijk toch eigendom kan worden,als het dier onrechtmatig wordt aangeboden, van een nieuwe nietsvermoedende koper en ik met lege handen kom te staan. Ik zou niet graag in de schoenen staan van de oorspronkelijke eigenaar waar het paard van gestolen is!

En he....beetje vreemde link misschien maar
je betaalt hier al snel behoorlijke premie voor je paardenverzekering (brand, diefstal of overlijden)....in geval van diefstal kun je dat dus beter met een flinke korrel zout nemen......

Vreemde kwestie die me aan het denken zet. Maar niet te min blijdschap voor Kelly en medeleven voor de voorgaande eigenaar!

onbekend2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 11:00

Tinkerlady schreef:
je betaalt hier al snel behoorlijke premie voor je paardenverzekering (brand, diefstal of overlijden)....in geval van diefstal kun je dat dus beter met een flinke korrel zout nemen......

ik snap inderdaad je link niet Diefstalverzekering betekent dat je de waarde van het paard in geld krijgt uitgekeerd als je paard gestolen wordt. NIET dat je je paard terug krijgt..

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 11:57

Rhiannon schreef:
Tinkerlady schreef:

ik snap inderdaad je link niet Diefstalverzekering betekent dat je de waarde van het paard in geld krijgt uitgekeerd als je paard gestolen wordt. NIET dat je je paard terug krijgt..

Klopt. Zelfs al zou het paard ergens verlaten in een weiland teruggevonden worden en er is geen sprake van een nieuwe eigenaar en jij hebt al verzekeringsgeld ontvangen krijg je het paard niet zomaar terug.
Doordat jij het verzekeringsgeld hebt geaccepteerd wordt het paard "eigendom" van de verzekeringsmaatschappij. Je kan het paard dan waarschijnlijk wel weer terugkopen van de verzekeraar, maar hoe dat zit weet ik niet.

KellyC

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 13:56

Beste mensen allemaal.

Sorry dat ik nu pas reageer maar ik heb het nogal druk gehad de laatste dagen en nu ben ik serieus ziek.Ik lig in mijn bed, zonder stem en naar mijn mening met te weinig lucht!!!

en Queen, die maakt het super. Na haar goede prestatie in Alken heeft ze een weekje of 2 vakantie verdiend! Ze heeft dan ook al een goed maar behoorlijk zwaar seizoen achter de rug. Al vind ze het denk ik leuker om alle dagen hard door te werken. Dat liet ze mij gisteren merken. Mijn 3jarig paardje is gisteren morgend voor de eerste keer op wedstrijd geweest! en hij deed het ook heel erg goed!

Toen ik terug kwam keek Queen niet zo lief naar mij! Zo precies dat ze wou zeggen, en ik, waarom mocht ik niet mee! Ze doet het allemaal zo graag he, maar ik wil haar natuurlijk niet overwerken. Iederer paard moet af en toe eens wat rust krijgen. Ik heb dus besloten dat als ik een beetje beter ben, haar toch maar weer wat aan het werkt te zetten. Zo heel lichtjes om haar blij te maken. Het is een paard met een eigen willetje. En dat laat ze duidelijk merken. Dat is juist hetgene dat ik zo leuk vind aan Queen. Ze weet wat ze wil en gaat er altijd voluit voor. Alleen jammer dat als ze iets niet zo graag doet, dan laat ze het even hard merken! hihi

Zo, ik ga jullie effe laten, mijn lucht is op hihi. Ik beloof jullie dat ik zeker nog wel langst kom. Maar nu eerst nog wat rusten!

Groetjes, kelly en Queen

onbekend2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 16:01

beterschap Kelly! en een knuffel aan Queen!

JoeyBabe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 00:20

Mijn berichten worden volgens mij gewoon opgegeten door bokt *boos is*

Maar ik wil jullie allemaal nog eens een dikke proficiat wensen. Heb het meerdere malen in de krant gelezen (en wat is Kelly veranderd qua uiterlijk ! Ik herkende ze gewoon eerst niet )

Hopelijk word je snel weer beter Kelly, dat is waarschijnlijk een beetje de spanningen en stress die nu allemaal wegvallen. Laat je maar eens goed soigneren en dan kunnen jullie er weer invliegen !

KellyC

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 08:44

Oei oei, ben ik dan zo lelijk geworden. hihi. Het zal gekomen zijn door mijn petje. Ik had dat op toen de fotografen kwamen en toen ik het wou afzetten zeiden ze van het op te laten staan. Dus ja, dan heb ik dat maar gedaan he.

Aankomend weekend heb ik clubkampioenschap! Zaterdag dressuur met mijne 3jarige en zondag springen met Queen. Ik ben blij dat ik gewoon kan blijven rijden met haar. Alleen hopen dat ik wat beter ben tegen zaterdag want zo is het ook niets. Ik doe niets dan hoesten!

Zo, vele groetjes van Queen en mij

JoeyBabe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 13:22

Een jaar geleden op het nieuws meende ik me je te herinneren als een meisje met halflang blond haar ?
Vond het petje inderdaad wat raar, maar dat doet er niet toe !

Veel succes dit weekend !!!

Ik vind het wel jammer dat de foto's in je profiel het niet meer doen...Ben eigenlijk best benieuwd naar al je paarden

Karamell

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 13:09

Super geweldig! Proficiat Kelly en Queen
Geniet maar veel van mekaar

Adri, ik zou zeggen niet van aantrekken, maar ik weet dat het moeilijk is om zoiets naast je te leggen
Allesinds een dikke pluim van ons, je doet geweldig werk!

Adri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 15:07

Paardenvrienden, Vandaag heeft Kelly bericht ontvangen, de Duitse eigenaars gaan in beroep, zodus opniew spanning, problemen, en wee wachten en vechten. Kelly is natuurlijk weer timide, hoe zou het anders ? Zij blijft in alle geval vechten voor Queen. Zodra er meer nieuws is, zullen julle het vernemen.

Djilna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 15:27

Jeetje, niet weer! Wat erg zeg....
Heel veel sterkte

Napoline

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 20:23

Het is heel erg om dat te horen!

Ik hoop dat de nachtmerrie niet te lang meer zal duren

KellyC

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 23:03

Hoi allemaal,

jullie weten het al van adri maar ik vertel het nog even in het kort. Ik heb vandaag een brief gekregen van de advocaat. Daar stond in dat de duitse familie in beroep gaat maar verder niet. De datum zal later bekend gemaakt worden. Ik ga proberen morgen de advocaat nog te bereiken. om zo misschien te vernemen op welke datum het zal plaatsvinden enz. Het zal waarschijnlijk in antwerpen doorgaan. Het zal misschien weer een jaar duren, of misschien wel langer. Ik mag er niet aan denken.

Groetjes, kelly en Queen

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-05 23:29

Het zit toch ook echt niet mee, Kelly.

Liezel1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 23:35

wat vreselijk meid!

waarom gunnen ze het je ook niet....

Marchador

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 23:42

Oh Kelly wat vreselijk!!
Denk je eindelijk dat er een pak van je schouders valt..