Amazone ernstig gewond na val

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

blupie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 18:48

dit is inderdaad wel dicht bij huis.
ik hoop dat de vrouw er snel weer boven op komt ik zou wel graag willen weten of ze een cap op had.

_Daph

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 19:35

jah er dicht bij huis hea monique,,en dan te bedenken dat iedereen dat kan gebeuren

animals

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 10:34

Het is bij ons idd lekker dicht bij, maar hopen dat het goed gaat met die vrouw, ik wil eigenlijk wel weten hoe het verder met het paard is want misschien is die wel aan de kletter gegaan

lindsey

Re: Amazone ernstig gewond na val

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 10:53

Ik hoop voor mevrouw dat ze snel weer opknapt en dat ze er niets aan over houd.

Ben eigenlijk ook wel benieuwd of ze een cap droeg en hoe het ongeluk gebeurt is. Schrok het paard van iets "normaals" of schrok het paard van verkeer wat weer eens asociaal hard langs een paard komt geraced. Hoe vaak lees je hier niet dat er jongeren zijn die het leuk vinden om een paard expres te laten schrikken. Hoop in ieder geval niet dat dat de oorzaak is geweest.

Anders_Amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 18:30

Ik weet een beetje wat er gebeurd is en hoe het nu met dr is..

Die Vrouw en man gaan elke zondag naar de zandverstuiving. Ze hadden geen cap op.

Er beet een hond in die vrouw haar paard zijn staart. Het paard steigerde en zijn staart. Paard steigerde en zij kwam met haar hoofd ergens op ...

Ze had haar hoofd helemaal open liggen. Er paste wel een hand in. Ze ligt nu nog in het ziekenhuis. Ze hebben iets met haar hoofd er af gehaald.

Het is de vraag als ze het nog gaat redden... ALs ze het gaat redden kan ze nooit meer praten.

Ze gaan haar vandaag ook proberen wakker te maken.. Ben benieuwd.
Laatst bijgewerkt door Anders_Amigo op 11-11-05 18:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Renske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 18:35

geen cap dus, echt ik durf op die van mij niet eens naar buiten zonder cap, die steigerd nml ook

maar hoe dan ook wens je zoiets niemand toe, hoop dat ze er weer bovenop komt, je hoofd zo open hebben liggen klinkt alles behalve goed

Elsemieke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 19:53

Woow, ik ben echt benieuwd naar wie de vrouw is. Had thuis nog niets gehoord, even informeren dus!
Hoop dat die vrouw het red..

J0sef1entje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 20:18

Allemensen! Het zal toch maar jòuw hond zijn geweest die dit ongeluk veroorzaakte! Doe je denk ik ook geen oog meer dicht!

Kun je daar als hondeneigenaar voor aansprakelijk worden gesteld? Ik denk het wel hè?

Ik hoop echt dat de vrouw zal herstellen, hoewel daar als ik het zo lees niet zoveel kans op is .

Anders_Amigo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 20:26

Elsemiekje schreef:
Woow, ik ben echt benieuwd naar wie de vrouw is. Had thuis nog niets gehoord, even informeren dus!
Hoop dat die vrouw het red..

Ken je die mensen aan de bovenweg? Met een luxe bak, paardenstallen? Met 2 friesen 1 kwpn en een kleine bonte shetlander??

Die zijn het!

animals

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 19:33

heey Hen,

Ja die ken ik , is zij dat geweest, maar wel gigantisch stom dat ze geen cap op had.
Ieder paard kan schrikken of het nou een super de lux mak en verkeersmak paardje is ieder beest kan schrikken zijn tenslotte vluchtdieren.... dus wel erg dom...

Maar is niet zo slim, maar hopen dat ze het haalt

_Daph

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 10:55

ja bes dom kheb ut zelf ook meegemaakt maar ik had een cap gelukkig op maar me pony was weg schrok van lama's :S ik had toen wel me knie en alles kapot

Charret

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 13:21

Sterre schreef:
Charret schreef:
... Maar ook hier zie je maar weer hoe belangrijk het is om een goed gekeurde cap op te hebben tijden het rijden.

Waar lees jij hier dat de vrouw geen cap op had ....

Vreselijk ongeluk natuurlijk, maar ik weet dat een cap helaas ook niet 100% tegen letsel beschermd .
Iemand die ik ken, is een keer van d´r paard gevallen en kwam vol met d´r gezicht op een steen terecht. Gevolg: gebroken neus, een gebroken oogkas en d´r kaak ontwricht.
D´r cap én d´r body-protector, konden haar helaas ook niet tegen dit letsel beschermen.

Ik zeg niet dat er geen een op heb. Ik zeg het in het algemeen. Recht op je gezicht vallen..yuk.. Je moet er toch niet aan denken.

Het ligt natuurlijk ook aan de ondergrond waar je op valt.
Zand, steen, snippers, valt allemaal [net] iets anders.

En voor de gene die het erover had het erger is als iemand 58 jaar is dan van iemand die 16 is.. Dat is de grootste onzin!